نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

رایان رینولدز ساخت فیلم Deadpool 3 با مارول استودیو را رسما تایید کرد

رایان رینولدز سرانجام رسما تایید کرد که فیلم Deadpool 3 توسط مارول استودیو در دست ساخت است.

ماه مهر امسال بود که رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول به مارول استودیو مراجعه کرد که بسیاری اعتقاد دارند در این ملاقات او در مورد آینده فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و احتمال حضور شخصیت ددپول در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده، اما تاکنون اطلاعات رسمی از این ملاقات منتشر نشده است. مدت کوتاهی بعد پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان ۲ قسمت فیلم Deadpool (ددپول)، نیز در یک مصاحبه گفتند که مارول استودیو به آن‌ها وعده داده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قسمت جدید این فیلم را با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم رسما در دست ساخت است. رینولدز اخیرا به‌ مناسبت ایام کریسمس در برنامه Live With Kelly and Ryan حاضر شده و مصاحبه کرده است و او در این مصاحبه تایید کرد که تمامی اعضای تیم در حال کار روی فیلم Deadpool 3 هستند و این فیلم توسط مارول استودیو ساخته می‌شود. رینولدز گفت:

الان تمام تیم روی این فیلم کار می‌کنند. ما دیگر بخشی از مارول استودیو هستیم و بنابراین ما در حال همکاری و کار با آن‌ها در این پروژه هستیم.

پیش از این فیلم Deadpool بیش از ۷۸۳.۱ میلیون دلار و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند و در حال حاضر شخصیت ددپول به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد که ساخت قسمت سوم آن بدون رینولدز تقریبا غیر ممکن باشد. بااین حال، رینولدز در مورد رتبه‌بندی سنی فیلم، داستان و همچنین نحوه ورود ددپول به دنیای سینمایی مارول صحبت نکرد و در حال حاضر ما نمی‌دانیم که فیلم Deadpool 3 چه زمانی قرار است اکران شود. در هر حال اکنون ساخت این فیلم رسما تایید شده که انتظار می‌رود ورنیک و ریس با همکاری رینولدز فیلمنامه این فیلم را نیز بنویسند و احتمالا در سال آینده میلادی خبرهای بیشتری از این پروژه خواهیم شنید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده