// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید Persona 5 Scramble با محوریت گیم‌ پلی و مبارزات بازی

در جریان لایو استریم Gacha Thursday، کوئی تکمو و اتلوس گیم‌پلی و مکانیسم‌های بازی Persona 5 Scramble را به ‌نمایش گذاشته‌اند.

Persona 5 Scramble، نام جدیدترین محصول شرکت اتلوس (Atlus) است که در ماه فوریه ۲۰۲۰ در ژاپن برای نینتندو سوییچ و پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود. Persona 5 Scramble که توسط استودیو اومگا فورس (Omega Force) توسعه داده شده، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های هک‌ اند اسلش و جهان باز به‌حساب می‌آید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اتلوس و کوئی تکمو (Koei Tecmo) در لایو استریم Gacha Thursday اقدام به نمایش بازی Persona 5 Scramble کردند. در جریان ویدیو منتشر شده که گیم‌پلی محیط Sapporo را نشان می‌دهد، شاهد نحوه ورود به جهان‌های بازی هستیم. بازیکنان به‌واسطه‌ی کاراکتر سوفی می‌توانند این کار را انجام دهند. به‌عبارتی بازیکنان در این بازی باید Jailهای مختلفی را از بین ببرند که Sapporo Jail، سومین Jail بازی به‌حساب می‌آید.

نکته‌ی جالب، طراحی Sapporo است که محیطی کاملا یخ‌زده را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. این در حالی است که داستان بازی، در فصل تابستان اتفاق می‌افتد. کانائدا، تهیه کننده Persona 5 Scramble، در طول توضیحات خود به این مورد اشاره کرده است که پر شدن SP در حین انجام مراحل و زمانی‌ که در Jailها قرار دارید، بسیار سخت است و باید به‌درستی از آن‌ها استفاده کنید. در طول مبارزات هم اگر ببازید، به ابتدای آخرین مبارزه خود بر می‌گردید.

در ادامه مشخص شده که بازی دارای سه درجه سختی Easy، Normal و Hard است و می‌توانید درجه سختی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ویدیو منتشر شده از Persona 5 Scramble در لایو استریم Gacha Thursday، درجه سختی نرمال بازی را نشان می‌دهد. در انتها مشخص شده که اگر فایل‌های ذخیره‌ای خود از Persona 5 و Persona 5 Royal را داشته باشید، به دو ساندترک مبارزه‌ای Last Surprise و Take Over دسترسی پیدا می‌کنید. 

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Persona 5 Scramble را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. هنوز تاریخ عرضه بازی در غرب مشخص نشده است.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده