// پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Another Eden؛ آینده فراموش شده

Another Eden یک بازی موبایل نقش‌ آفرینی با نبردهای نوبتی است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که باید در زمان و مکان سفر کند و آینده فراموش شده را تغییر دهد.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی با نبردهای نوبتی رفته‌ایم که در ظاهر، شباهت‌هایی به‌سایر بازی‌های موفق این سبک دارد، اما تیم سازنده از نوآوری‌های مخصوص‌به خود هم استفاده کرده است. بازی اندروید و آیفون Another Eden، ساخته استودیو WFS، یک بازی موبایل نقش‌آفرینی است که جهانی فانتزی و زیبا را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Another Eden روایت‌گر داستان پسری به نام الدو است که قدرت خاصی دارد، اما از آن بی‌خبر است. در ادامه وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود که در جریان آن باید مدام در مکان و زمان‌های مختلف در حال سفر کردن باشد تا بتواند از وقوع آینده‌ای تاریک و دردناک جلوگیری کند. 

Another Eden

با شروع بازی موبایل Another Eden، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. از نظر مکانیسم‌های مبارزه‌ای، بازی موبایل Another Eden همانند سایر بازی‌های نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی است. بازیکنان باید تیم چهارنفره‌ی خود را تشکیل دهند و به نبرد با دشمنان بپردازند. موردی که در بازی تفاوت دارد، ساختار ضربات و چینش تیم شما است. برای ضربه‌زدن به دشمنان، یک دکمه در پایین صفحه‌نمایش و سمت راست تصویر تعبیه شده است. با فشردن این دکمه، کاراکترهای تیم شما به حریف آسیب وارد می‌کنند. همچنین اگر می‌خواهید به هدف خاصی ضربه وارد کنید، تنها کافی است ابتدا دشمن مورد نظر را انتخاب و سپس دکمه آسیب رساندن را فشار دهید. البته اشاره کنم که قبل از انجام این کار، باید نوع ضربه هم‌تیمی‌ها را هم انتخاب کنید. در سمت چپ صفحه‌نمایش، تصویر قهرمان‌های تیم خود را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن‌ها، می‌توانید از میان ضربات معمولی و مهارت‌ها، گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنید. درظاهر این مورد تنها به اعمال آسیب بیشتر خلاصه می‌شود، اما نکته اصلی این است که دشمنان در بازی اندروید و آیفون Another Eden دارای نقاط ضعف متفاوتی هستند. ازاین‌رو زمانی‌که با مهارت مناسب به حریف آسیب برسانید، جدا از آسیب بیشتری که به او وارد می‌شود، پاداش بهتری هم از کشتن هیولای مورد نظر کسب می‌کنید.

مهارت‌های قهرمان‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ازاین‌رو باتوجه‌به نیاز خود، آن‌ها را خریداری کنید

بااین‌حال مأموریت‌های ابتدایی بازی به‌گونه‌ای نیست که به‌چالش کشیده شوید و اهمیت شناخت هیولاها مشخص شود، اما با گذر زمان و انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی بیشتر، به اهمیت این ویژگی پی خواهید برد. جهان بازی هم دارای مأموریت‌های اصلی و فرعی مختلفی است. مأموریت‌های فرعی را با صحبت کردن با شهروندان و سایر NPCهای بازی کسب می‌کنید. این در حالی است که مأموریت‌های اصلی به‌صورت سبزرنگ روی مینی‌مپ بازی نمایان شده است. در ابتدا گفته شد که چینش تیم شما، بدین صورت است که باید یک تیم چهارنفره را تشکیل دهید. جدا از این چهارنفر، می‌توانید دو کاراکتر جایگزین هم استفاده کنید. استفاده از کاراکترهای جایگزین بدین صورت است که اگر نفرات اصلی تیم شما از بین بروند، کاراکترهای جایگزین جای خالی آن‌ها را پر می‌کنند. تیم سازنده از سیستم ارتقای کاراکتر هم برای بازی آیفون و اندروید Another Eden استفاده کرده است. بازیکنان می‌توانند از سلاح و زره‌های جنگی جدیدی برای قهرمان خود استفاده کنند. همچنین با ارتقای سطح کاراکتر شما که با دریافت XP و انجام مراحل انجام می‌شود، امتیاز خرید مهارت را کسب می‌کنید. مهارت‌های قهرمان‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ازاین‌رو باتوجه‌به نیاز خود، آن‌ها را خریداری کنید.

Another Eden

از نظر بصری، بازی موبایل Another Eden در سطح بسیار خوبی قرار دارد و جلوه‌های بصری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که با المان‌های فانتزی ترکیب شده است. مورد جالب دیگر Another Eden، این است که تیم سازنده برای جذب مخاطب از کراس‌آورهای مختلف، اما محدود استفاده کرده است. برای مثال هم‌اکنون با کسب متریال‌های مورد نظر، شانس این را دارید که شخصیت جوکر از بازی Persona 5 را آزاد کنید و او را در تیم خود قرار دهید. بااین‌تفاسیر، بازی موبایل Another Eden اثری سرگرم کننده، جذاب و هیجان‌انگیز در میان بازی‌های موبایل نقش‌آفرینی است که داستانی زیبا و سرگرم کننده را هم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. 

دانلود بازی Another Eden


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده