نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

سگا فهرست بازی‌های رویداد Jump Festa 2020 را اعلام کرد

کمپانی سگا از فهرست بازی‌ های حاضر در رویداد جامپ فستا ۲۰۲۰ رونمایی کرد که در آن نام بازی‌های Persona 5 Scramble و Project Sakura Wars به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سگا (Sega) از فهرست بازی‌های حاضر در رویداد Jump Festa 2020 رونمایی کرده است. این ناشر، بازی Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 را به این رویداد می‌آورد که قابل تجربه خواهد بود و شرکت‌کنندگان با انجام این کار یک گردن‌آویز و گیره‌ی بلیت دریافت می‌کنند. علاوه‌بر این، شرکت‌کنندگان قادر به تجربه‌ی بازی Olympic Games Tokyo 2020 – The Official Video Game خواهند بود و به کسانی که آن را امتحان کنند، یک پوشه‌ی پرونده اهدا می‌شود.

بازی Project Sakura Wars نیز دارای یک نسخه‌ی آزمایشی در این رویداد است که برومایدهایی (تصاویر کاراکترها) را در اختیار کسانی که آن را تجربه کنند، قرار می‌دهد. بازی Persona 5 Scramble The Phantom Strikers تنها بازی منتشرنشده‌ای است که در رویداد Jump Festa 2020 می‌توان به سراغ تجربه‌ی آن رفت و استیکرهایی را به‌عنوان جایزه دریافت کرد. غیبت بازی Yakuza: Like a Dragon در این رویداد نیز چندان تعجب‌آور نیست؛ زیرا جامپ فستا معمولاً به مخاطبین جوان‌تر اختصاص دارد.

مجسمه‌ی روبات Machine Soldier از بازی 13Sentinels: Aegis Rim نیز در این رویداد به نمایش در می‌آید، اما تجربه‌ی این بازی در جامپ فستا ۲۰۲۰ امکان‌پذیر نخواهد بود. از سایر مجسمه‌های بزرگ این رویداد نیز می‌توان به ماریو، سونیک و پرسونای جوکر یعنی آرسن اشاره کرد. رویداد Jump Festa 2020 در بازه‌ی زمانی ۳۰ آذر تا ۱ دی (۲۱ تا ۲۲ دسامبر) در مرکز همایش ماکوهاری مسّه واقع در چیبا که در اطراف توکیو قرار دارد، برگزار خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده