نویسنده: مهدی اصغریان
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Swordman: Reforged؛ شمشیرزن

بازی Swordman: Reforged یک بازی پلتفرمر بسیار بامزه و جذاب است. شمشیرهای خود را بردارید و با معرفی این بازی زیبا همراه ما باشید.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های دو بعدی پلتفرمر هستید، بدون شک باید این بازی زیبا را امتحان کنید. بازی اندروید و آیفون Swordman: Reforged ویژگی‌های جذابی دارد که ما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. این اثر محصول کمپانی Gemmob Studio است که سابقه زیادی در تولید بازی‌های موبایل مثل Overdrive II Fighter و Space Attack دارد. گیم‌پلی این بازی دو بعدی ترکیبی از چند سبک مختلف مثل اکشن و ماجراجویی است.

برای ماجراجویی با شمشیرزن آماده‌اید؟ داستان بازی از جایی شروع می‌شود که فصل شکار از راه رسیده و شکارچی برای شکار و ماجراجویی راهی سفر می‌شود؛ اما متوجه می‌‍‌‌شود سرزمینی که همیشه برای شکار به آن‌جا می‌رفت مثل همیشه نیست و یک طلسم، موجودات بی‌جان را زنده کرده است. حالا این وظیفه شما است که با هیولاها بجنگید و منشأ این اتفاقات را بیابید. برای این کار باید راهی سفر طولانی شوید، از میان جنگل‌ها و دشت‌ها عبور کنید، سلاح خود را ارتقا دهید و گنج‌های مخفی را پیدا کنید.

شمشیرزن

خود را برای سفر در سرزمین هیولاها و حیوانات وحشی آماده کنید. طراحی گرافیکی محیط بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. شما باید در طول بازی با حیوانات و هیولاهای بامزه و متنوع مبارزه کنید و با کشتن دشمنان مختلف سکه و مواد اولیه پیدا کنید؛ این مواد اولیه در ارتقا سلاح و زره کاربرد دارد. شما با افزایش سطح خود در بازی می‌توانید قهرمان‌ها و سلاح‌های جدیدی انتخاب کنید که هر کدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود هستند. همچنین شما می‌توانید یک حیوان خانگی را به عنوان همراه خود انتخاب و از قدرت جادویی آن برای شکست دادن هیولاها استفاده کنید. شما با استفاده از یک شمشیر و بومرنگ می‌توانید به دشمنان خود ضربه بزنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی قابلیت ارتقا سلاح‌ و زره است

یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی آیفون قابلیت شخصی سازی سلاح‌ها، زره‌ها و قهرمان بازی است. قهرمان‌ها و سلاح‌ها دارای پوسته‌های متفاوتی هستند. این بازی دارای مراحل متفاوتی است که هرکدام دشمنان و چالش‌های مخصوص به خود را دارند. هر مرحله از بازی دارای تعدادی گنج‌ مخفی است. شما برای پیدا کردن گنج‌ها باید محیط بازی را حسابی بگردید چون ممکن است به راحتی آن‌ها را از دست بدهید. در طول مراحل بازی با درگاه‌های زیادی برخورد می‌کنید که عبور از آن‌ها شما را وارد قسمت‌های دیگر نقشه می‌کند. مراحل بازی به شکلی طراحی شده است که برای پیدا کردن تمام جایزه‌های بازی باید مراحل بازی را وقتی قوی‌تر شدید و توانایی‌های بیشتری به‌دست آوردید دوباره طی کنید. بازی شمشیرزن علاوه بر بخش داستانی بخش دیگری نیز دارد که شرکت در آن نیازمند اتصال به اینترنت است.

شمشیرزن

کنترل بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است، ولی نیازمند دقت و زمان‌بندی به موقع برای ضربه زدن به دشمنان است.

این بازی به‌صورت رایگان برای اندروید و آیفون منتشر شده است و مثل خیلی از بازی‌های رایگان دیگر دارای خرید درون برنامه‌ای است. شما برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت ندارید، ولی اگر به شبکه اینترنت متصل باشید می‌توانید جایزه‌های بازی را دریافت کنید و در رویدادهای آن شرکت کنید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی های اندروید مطلع شوید. 

دانلود بازی Swordman: Reforged


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده