نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

احتمال ساخت سریال انیمیشنی The Witcher وجود دارد

یکی از تهیه کنندگان سریال The Witcher از احتمال ساخت یک سریال انیمیشنی براساس آن خبر داده است.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس دومین تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر وعده یک اقتباس با کیفیت بالا از رمان‌های محبوب و پر فروش فانتزی اندری ساپکوفسکی را به طرفداران داد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل اول سریال ویچر که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یک انیمیشن سریالی براساس این سریال لایو اکشن تولید شود. توماش باگینسکی، تهیه کننده اجرایی سریال The Witcher در مصاحبه با IGN Poland، در جواب به سوالی در مورد امکان ساخت یک سریال انیمیشنی براساس این سریال به احتمال در دست ساخت بودن انیمیشنی براساس سریال ویچره اشاره کرده، اما این موضوع را رسما تایید نکرده است. باگینسکی گفت:

من در حال حاضر نمی‌خواهم چیز خیلی زیادی فاش کنم، اما چه کسی می‌داند، شاید یک روزی ویچر را با چنین سبکی ببینیم. بااین حال، این چیزها مواردی است که من ترجیح می‌دهم در مورد آن خیلی صحبت نکنم.

سریال The Witcher

به‌نظر می‌رسد که باگینسکی تنها به احتمال وجود یک سریال انیمیشنی از سریال The Witcher اشاره کرده و ممکن است در آینده نزدیک نتفلیکس اطلاعات رسمی و بیشتری را به اشتراک بگذارد. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. همچنین ماه گذشته و پیش از انتشار فصل اول، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال The Witcher برای فصل دوم خبر داده که مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال فانتزی از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که فصل دوم سریال ویچر در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده