نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

تاریخ شروع پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine اعلام شد

شبکه NBC سرانجام تاریخ شروع پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine را اعلام کرد که قرار است با پخش دو قسمت پشت سر هم کار خودش را آغاز کند.

ماه اسفند گذشته بود که شبکه NBC از تمدید سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) برای فصل هفتم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این سریال کمدی و سیتکام محبوب اعلام شده است. شبکه NBC با انتشار توییتی در صفحه رسمی سریال در توییتر اعلام کرد که پخش فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine از تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۰ (۱۷ بهمن ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. پخش فصل هفتم این سریال قرار است با یک قسمت یک ساعته که در واقع دو قسمت پشت سر هم است، آغاز شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. همچنین تصویری نیز منتشر شده که در این تصویر شاهد حضور جیک پرالتا در پوستری با حال‌وهوای فیلم Die Hard هستیم که در واقع برگرفته از تیزر فصل ششم سریال است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پوستر فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از سریال Brooklyn Nine-Nine، تصمیم به لغو ادامه پخش این سریال کمدی محبوب گرفت، اما مدت کوتاهی بعد شبکه NBC حقوق پخش این سریال را دریافت و آن را احیا کرد و حال این شبکه خانه جدید این سریال کمدی محبوب شده است. هنوز تعداد رسمی قسمت‌های فصل هفتم سریال بروکلین ناین-ناین اعلام نشده، اما تاکنون اطلاعات ۱۳ قسمت ثبت شده است. فصل ششم این سریال در ۱۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. مانند ۶ فصل گذشته نیز وظیفه ساخت فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine بر عهده دن گور و مایکل شور بوده است.

اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا، تری کروس در نقش تری جفردز، ملیسا فومرو در نقش ایمی سانتیاگو، استفانی بیاتریز در نقش رزا دیاز، جو لو ترالیو در نقش چارلز بویل، آندره بروگر در نقش کاپیتان ریموند هولت، درک بلاکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک‌کینن میلر در نقش نرم اسکالی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال Brooklyn Nine-Nine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Ladbible
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده