// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

World of Warcraft پانزدهمین سالگرد خود را با رویدادی درون بازی جشن می‌گیرد

همزمان با جشن پانزده سالگی بازی World of Warcraft علاوه بر دریافت هدایای مختلف درون بازی، می‌توانید برخی Raidها از بسته‌های الحاقی پیشین را نیز بازی کنید. با زومجی همراه باشید.

در بلیزکان ۲۰۱۹ شاهد اطلاعیه‌ای مربوط به چگونگی انتشار بسته الحاقی Shadowlands، برای بازی World of Warcraft در سبک MMO بودیم، اما اگر بسته‌های الحاقی قبلی این بازی را از دست داده‌اید چه؟ به لطف پانزدهمین سالگرد این بازی، چیزی را از دست نخواهید داد.

World of Warcraft پانزدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که برای تکمیل برخی Raidها در بسته‌های الحاقی پیشین در زمان سفر کنند. بسته‌های الحاقی مورد نظر شامل Burning Crusade ،Wrath of the Lich King و Cataclysm می‌شوند. این Raidها سه باس فایت نمادین را معرفی می‌کنند که هر کدام می‌توانند در قسمت خود از طریق Raid Finder پیدا شوند. شما باید مطمئن شوید که حداقل سطح کلی آیتم‌های ۳۸۰ داشته باشید تا بتوانید به این Raidها ملحق شوید.

کسانی که هر سه قسمت را به اتمام می‌رسانند اچیومنتی با نام Memories of Fel, Frost and Fire کسب خواهند کرد. با باز شدن این اچیومنت، به بازیکن Obsidian Worldbreaker داده می‌شود که یک مرکب اژدهای مشکی است که از Deathwing الهام گرفته شده است و این همه ماجرا نیست. در رویداد پانزدهمین سالگرد World of Warcraft، می‌توانید به منطقه جنگ Korrak's Revenge که از Alterac Valley الهام گرفته شده است، وارد شوید. اگر بازیکنان در این قسمت شرکت کنند و اچیومنت Alterac Valley of Olde را باز کنند، دو مرکب جدید خواهند گرفت. اگر یک Alliance هستید، Stormpike Battle Ram و اگر یک Horde هستید، مرکب دیگر را با نام Frostwolf Snarler خواهید گرفت.

علاوه بر این بازیکنان هدیه سالگرد نیز دریافت خواهند کرد. کسانی که در مدت زمان این رویداد به بازی WoW وارد شوند، چند هدیه در ایمیل خود دریافت می‌کنند. این هدیه‌ها شامل حیوان جنگی Lil’ Nefarian، پکیج جشنی که تجربه و معروفیت در بازی را در طول رویداد افزایش می‌دهد، آتش‌بازی‌‌ای که تنها در طول رویداد در دسترس است و می‌توان از آن چندین بار استفاده کرد، آیتمی که بازیکنان را به Caverns of Time تلپورت می‌کند و در نهایت چندین آیتم درون بازی دیگر که به تفصیل به آنها اشاره نشده است می‌شود.

این رویداد که هم‌اکنون در حال برگزاری است در آمریکا از ۱۴ آبان (۵ نوامبر) آغاز شده است و تا ۱۷ دی ماه (۷ ژانویه ۲۰۲۰) ادامه خواهد داشت. همچنین در اروپا از ۱۵ آبان (۶ نوامبر) آغاز شده و تا ۱۸ دی ماه (۸ ژانویه ۲۰۲۰) ادامه دارد. در نهایت این رویداد در قاره آسیا از ۱۶ آبان (۷ نوامبر) شروع شده و تا ۱۹ دی ماه (۹ ژانویه ۲۰۲۰) در دسترس طرفداران بازی قرار دارد.

از گیمرهای طرفدار این بازی هستید؟ آیا در این رویداد شرکت خواهید کرد؟ نظر شما کاربران زومجی در رابطه با هدایای در نظر گرفته شده برای این رویداد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده