نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

بازی Divinity: Original Sin 2 سومین DLC رایگان خود را دریافت کرد

سومین DLC رایگان بازی Divinity: Original Sin 2 برای تمامی پلتفرم‌‌ها به همراه سیستم دعوت دوستان برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد.

بازی Divinity: Original Sin 2 یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال‌های اخیر است که می‌توانید آن را خریداری کنید. با وجود قدیمی بودن بازی، استودیوی لاریان به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی آن، تاکنون سعی در تولید محتوای بیشتر داشته است. حال بازی Divinity: Original Sin 2، سومین DLC رایگان خود را برای تمام پلتفرم‌ها دریافت کرده و علاوه‌بر این نیز بالاخره سیستم دعوت دوستان به نسخه‌ی نینتندو سوییچ اضافه شده است.

اضافه شدن سیستم دعوت دوستان به کنسول نینتندو سوییچ خبر خوبی برای صاحبان این پلتفرم محسوب می‌شود. یکی از جنبه‌های سرگرم‌کننده‌ی بازی Divinity: Original Sin 2 تجربه‌ی حالت Co-Op یه همراه دوستان است. در دسترس نبودن این سیستم در کنسول سوییچ، کاستی بزرگی برای بازیکنان این پلتفرم به نظر می‌رسید. حال، خوشبختانه صاحبان نینتندو سوییچ نیز از این سیستم بهره می‌برند و می‌توانند با دوستان خود از تجربه‌ی DLC جدید لذت ببرند.

مقاله‌های مرتبط:

سومین DLC رایگان، یا به‌گفته‌ی استودیوی لاریان «کیف‌های جایزه» (Gift Bags)، چند ویژگی جدید به بازی اضافه کرده است. اولین ویژگی جدید Pet Power است که موجودات احضار شونده و جادوهای آن‌ها را قدرتمندتر می‌کند. اکنون با اضافه کردن جادوهای اینفیوژن (Infusion) روی تمام احضارهای خود، می‌توانید آن‌ها را قوی‌تر کنید. این بسته الحاقی همچنین سیستم تصادفی جدیدی را به بازی اضافه کرده است تا نقطه آغازین (اسپاون) برخی دشمنان به‌صورت تصادفی مشخص شود. بعد از این دیگر نمی‌توانید قبل از شروع، جهت دقیق پیشروی جنگ را متوجه شوید. حال برای حمله کردن باید بیشتر از خود انعطاف نشان دهید و بسته به موقعیت تصمیم بگیرید.

سایر موارد اضافه شده به بازی عبارت‌اند از: تبدیل شدن Black Cat به یک دنبال‌کننده، بهبود سازمان‌دهی بازی و اضافه شدن فروشنده‌ای جدید. همچنین سازندگان بهبود‌هایی هم در نظر گرفته‌اند که به لطف آن‌ها در حین خرید از فروشنده‌ها، دیگر لازم نیست برای استفاده از بهترین قیمت ممکن به شخصیت خاصی از گروه‌تان سوییچ کنید و همین حضور وی در گروه کافی است تا از خصوصیات شخصیتی‌اش برای گرفتن قیمت بهتر استفاده ببرید.

این آپدیت‌ها می‌توانند جان تازه‌ای به بازی Divinity: Original Sin 2 ببخشند. اضافه شدن سیستم دعوت دوستان به نینتندو سوییچ یکی از بهترین ویژگی‌های جدید این بازی محسوب می‌شود. در حال حاضر محتوای جدید بازی Divinity: Original Sin 2 برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده