// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

صفحه Death Stranding در استیم و فروشگاه اپیک گیمز راه‌اندازی شد

علاقه‌مندان به خرید بازی Death Stranding روی کامپیوتر، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز پیش‌خرید کنند.

بازی Death Stranding پس از مدت‌ها انتظار بالاخره روز جمعه ۱۷‌ آبان ماه در دسترس قرار گرفت. نمرات بازی از یک هفته قبل در دسترس قرار گرفته‌ بودند که باتوجه‌به نظرات منتقدان، Death Stranding توانسته است عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. همچنین هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، اعلام کرده بود که این بازی در تابستان ۲۰۲۰ برای کاربران کامپیوتر هم عرضه می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که Death Stranding برای پیش‌خرید به فروشگاه استیم و اپیک گیمز اضافه شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه این بازی در استیم و اپیک گیمز، بازی مورد علاقه خود را خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که برخلاف اکثر بازی‌های بزرگ فروشگاه اپیک گیمز که ابتدا برای کاربران این فروشگاه در دسترس قرار می‌گیرند، دث استرندینگ به‌صورت همزمان در اختیار کاربران استیم و اپیک گیمز استور قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا کاربران پی سی این بازی را خریداری خواهند کرد؟ انتظار می‌رود کوجیما در ماه‌‌های آینده تاریخ عرضه دقیق این بازی را برای کاربران PC اعلام کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده