نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویر جدید پشت صحنه فیلم The Eternals بازیگران را با لباس شخصیت‌ها نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Eternals منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور آنجلینا جولی و دو بازیگر دیگر با لباس کامل و رسمی شخصیت‌ها هستیم.

از تابستان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا آغاز شد و طی این مدت شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم نیز بوده‌ایم. هفته گذشته، پیدا شدن یک بمب عمل نکرده در پشت صحنه فیلم باعث توقف فیلم‌برداری و تخلیه پشت صحنه آن در جزیره فوئرته‌ونتورا از مجمع‌الجزایر قناری شد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم اترنالز منتشر شده است. در این تصاویر که توسط DailyMail منتشر شده، شاهد حضور بازیگرانی چون آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی و برایان تایری هنری در نقش فاستوس، هستیم که در ساحل قرار دارند و ظاهرا با یک طوفان سهمگین مواجه شده‌اند. با اینکه اطلاعات زیادی از این صحنه در دسترس نیست، اما هر سه بازیگر با لباس کامل شخصیت‌های خود در پشت صحنه فیلبمرداری ظاهر شده‌اند. با اینکه تصاویر از کیفیت بالایی برخودار نیستند، اما می‌توان برای اولین‌بار یک نمای کلی از این شخصیت‌ها با لباس کامل خود مشاهده کنیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دیلی‌میل گزارش داد که این تصاویر این صحنه یک روز پس از یافت شدن بمب عمل نکرده فیلم‌برداری شده و مکان آن نیز احتمالا سواحل جزیره فوئرته‌ونتورا بوده است. پیش از این مارول در نمایشگاه D23 تصویری از لباس کامل این شخصیت‌ها را منتشر کرده بودریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده