// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بتل پس Call of Duty: Modern Warfare در ماه دسامبر در دسترس قرار می‌گیرد

شرکت اکتیویژن در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که بتل پس بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare، تمامی محتویات خود را به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد، اما در گذشته، اعلام شده بود که بازی دارای بتل پس رایگان و پرمیوم است که هرکدام از آن‌ها، محتویات مخصوصی دارند و شامل آیتم‌های تزئينی می‌شوند. بااین‌حال در آن زمان مشخص نشد که این بتل پس در چه زمانی عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، در جریان گزارش مالی اخیر خود اطلاعاتی را دراین‌باره منتشر کرده است. اکتیویژن در گزارش مالی خود اعلام کرده که بتل پس COD: Modern Warfare در ماه دسامبر (اواسط آذر/اوایل دی ماه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. متاسفانه تاریخ دقیق انتشار و محتویات آن اعلام نشده است. بااین‌حال اکتیویژن خاطرنشان کرده است که سلاح‌ها و Attachmentها را تنها با بازی کردن می‌توانید کسب کنید و برای حفظ تعادل در گیم‌پلی، راه دیگری برای دریافت این موارد در مدرن وارفر قرار داده نمی‌شود.

در چند سال اخیر، نسخه‌های عرضه شده از Call of Duty پس از عرضه، آپدیتی را دریافت کرده‌اند که در جریان آن پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی اضافه شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم اکتیویژن و اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده Call of Duty: Modern Warfare، چه‌زمانی این موارد را به بازی خود اضافه می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده