// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴

معرفی بازی موبایل Zombie Blast Crew؛ کشتن مردگان متحرک

در یکی دیگر از مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ اکشن و زامبی محور به نام Zombie Blast Crew از استودیوی Vivid Games رفته‌ایم.

در سال‌های اخیر، استودیوی Vivid Games توانسته با عرضه‌ی بازی‌های باکیفیتی مانند سری بازی Real Boxing و دیگر بازی‌های جذاب مانند Fly Sky High و Space Pioneer، نام خود را به لیست استودیوهای موفق و محبوب اضافه کند. در این مقاله از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی اکشن و استراتژی از این استودیو به نام Zombie Blast Crew رفته‌ایم که به تازگی یک آپدیت بزرگ دریافت کرده است. بازی اندروید و آیفون Zombie Blast Crew را می‌توان به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود و آن را به طور آفلاین و با حجم حدودی ۲۹۰ مگابایت تجربه کرد. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Zombie Blast Crew

بازی Zombie Blast Crew یک بازی کامل و خوب در سبک اکشن و استراتژی محسوب می‌شود که با ارائه یک داستان پیش‌زمینه‌ای خوب، گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده و گرافیک فانتزی و رنگارنگ توانسته مخاطبین زیادی را به دست بیاورد. داستان در این بازی از این قرار است که پس از ۱۱ ماه از شیوع ویروس و به وجود آمدن زامبی‌ها، ارتش هیچ کاری نکرده و هیچ قهرمانی هم برای نجات مردم قدمی پیش نگذاشته است. حالا پس از مدت‌ها خود مردم با تشکیل گروهی با همین نام و رهبری کاراکتر تحت کنترل بازیکنان، قصد دارند تا شهر خود را که اکنون توسط زامبی‌ها اشغال شده و در نقاط مختلف آن زامبی‌های ترسناک و مختلفی وجود دارند پس بگیرند.

Zombie Blast Crew یک بازی استراتژی جذاب است که توانسته به واسطه‌ی گیم‌پلی اکشن و گرافیک خوب، به یک اثر خوش ساخت تبدیل شود

گیم‌پلی بازی Zombie Blast Crew یک روند کاملا ثابت دارد که شاید در نگاه اول خسته کننده به نظر بیاید اما به وسیله قابلیت شخصی سازی بازی و تنوع گیم‌پلی و محیط، این بازی یک اثر سرگرم کننده به حساب می‌آید. بازیکنان در این اثر می‌توانند شخصیت مورد علاقه خود را در اختیار بگیرند و با او به انجام ماموریت‌های مختلفی که در بازی وجود دارد، بپردازند. همانطور که اشاره شد، کاراکترهای موجود در دنیای بازی بسیار متنوع هستند و همچنین هرکدام با داشتن قابلیت‌های خاص خود، روند بازی را از یکنواختی خارج می‌کنند. هر کاراکتر نیز دارای قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی است و بازیکنان می‌توانند با پیشرفت در بازی و جمع‌آوری مهمات و امکانات در طول مراحل آن، سطح شخصیت مورد نظر خود را ارتقا دهند. مراحل بازی با پیاده شدن کاراکتر اصلی از یک هلی‌کوپتر در مناطق مختلف شهر آغاز می‌شود و بازیکنان باید با توجه به هدف هر مرحله، به پاکسازی آن منطقه از زامبی‌ها یا برداشتن مهمات جنگی یا داروها و لوازم پزشکی بپردازند. این امر نیز به گیم‌پلی بازی تنوع خوبی بخشیده است و بازیکنان در هر مرحله می‌توانند ماموریتی مهم را که به بازپس‌گیری شهر از زامبی‌ها کمک می‌کند انجام دهند.

Zombie Blast Crew

بازی Zombie Blast Crew از لحاط گرافیکی و تجربه‌ی بصری نیز یک اثر فانتزی و جذاب به شمار می‌آید و با وجود اینکه یک بازی اکشن و زامبی محور است توانسته با گرافیک رنگارنگ و انیمیشن‌های فانتزی خود رده سنی 7+ را دریافت کند. محیط کلی این بازی شهری است که توسط زامبی‌ها اشغال شده است اما هر مرحله‌ از این بازی در یک منطقه خاص از شهر رخ می‌دهد و مراحل بازی از جزئیات بالایی برخوردار هستند و به هیچ عنوان تکراری نیستند. قابلیت انتخاب کاراکتر‌های مختلف و شخصی سازی آنها، علاوه بر تاثیر مستقیم و مهم روی گیم‌پلی، از لحاط ظاهری نیز به بازی رنگ و لعاب خاصی می‌بخشد. همچنین انیمیشن‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و بازیکنان در مراحل بازی با یک دوربین تاکتیکال و استراتژیک کنترل شخصیت خود را برعهده دارند. کنترل‌های بازی نیز به خوبی برای صفحه نمایشگرهای لمسی بهینه‌سازی شده است و بازیکنان می‌توانند با توجه به موقعیت خود و موج حمله‌ی زامبی‌ها از سلاح‌های مختلف مانند شات گان یا نارنجک استفاده کنند و حرکت کاراکتر نیز در دنیای بازی به خوبی و با دقت زیادی انجام می‌شود.

Zombie Blast Crew

اگر به دنبال یک بازی اکشن و استراتژی جذاب با گیم‌پلی پر محتوا و گرافیک فانتزی و خوب هستید، بازی Zombie Blast Crew اکنون و با دریافت یک آپدیت بزرگ از سوی Vivid Games به یک بازی کامل و سرگرم کننده تبدیل شده است که بازیکنان می‌توانند تجربه‌ی نبرد و تلاش برای بقا در یک دنیای آخرالزمانی را در این بازی داشته باشند.

دانلود بازی Zombie Blast Crew


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده