نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

مایکل مدسن به فیلم جدید هاتف علیمردانی اضافه شد

مایکل مدسن، بازیگر برخی از فیلم‌های کوئنتین تارانتینو، در فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی حضور خواهد داشت.

فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی در مرحله پیش تولید است. این فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و کانادا خواهد بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، علی سرتیپی، تهیه‌کننده «ستاره‌بازی» از حضور مایکل مدسن (Michael Madsen) در این فیلم سینمایی خبر داده است. وی همچنین اعلام کرده است که چند بازیگر هالیوودی دیگر در فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» حضور خواهند داشت. سرتیپی خبر حضور مایکل مدسن در «ستاره‌بازی» را به قرار زیر اعلام کرد:

فیلم «ستاره بازی» آخرین مراحل پیش تولید و ساخت را طی می‌کند و مایکل مدسن بازیگر آمریکا و هنرپیشه فیلم‌های کوئنتین تارانتینو به به این فیلم پیوسته است.

مایکل مدسن

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: 

پیش‌تر فرهاد اصلانی به عنوان نقش اول فیلم قرارداد خود را با این پروژه قطعی کرده بود. این پروژه به عنوان محصول مشترک ایران و کانادا در ماه نوامبر و دسامبر در آمریکا و کانادا فیلمبرداری خواهد شد و چند بازیگر دیگر هالیوود نیز در این پروژه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مایکل مدسن، بازیگر جدید فیلم سینمایی «ستاره‌بازی» سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند Reservoir Dogs (سگ‌های انباری)، The Winner (برنده)، Kill Bill: Vol. 1 (بیل را بکش ۱)، Kill Bill: Vol. 2 (بیل را بکش ۲)، Sin City (شهر گناه)، The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز) و Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) دارد. هاتف علیمردانی، کارگردان فیلم سینمایی «ستاره بازی» سابقه ساخت فیلم‌‌های «یک فراری از بگبو»، «به خاطر پونه»، «مردن به وقت شهریور»، «کوچه بی نام»، «هفت ماهگی»، «آباجان» و «کلمبوس» را در کارنامه دارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده