نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵

بازی Days Gone میزبان آیتم‌های جدیدی با حال‌وهوای بازی Death Stranding می‌شود

آپدیت نسخه‌ی ۱.۶ بازی Days Gone عکس‌برگردان‌ها، دو باک موتورسیکلت و یک رنگ بدنه‌ی تازه با حال‌وهوای بازی Death Stranding را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Death Stranding نهایتاً در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت و با اینکه در سال ۲۰۲۰ به کامپیوتر نیز راه می‌یابد، اما باز هم می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های امسال سونی به‌حساب آورد. یکی از بازی‌های بزرگ دیگری که در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشارش بودیم، بازی Days Gone ساخته‌ی استودیوی بند بود که حال با انتشار یک به‌روزرسانی تازه میزبان آیتم‌های جدیدی از بازی Death Stranding شده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌تازگی آپدیت ۱.۶ بازی Days Gone منتشر شده است و این به‌روزرسانی در واقع ارتباطی با بازی Death Stranding دارد. این آپدیت چندین آیتم مربوط‌به موتورسیکلت با حال‌وهوای آخرین ساخته‌ی هیدئو کوجیما را برای این بازی ماجراجویی سروایول به ارمغان می‌آورد. به بیان دقیق‌تر، رنگ بدنه، عکس‌برگردان‌ها و مخازن سوخت جدیدی را می‌توان روی موتور دیکن سنت جان اعمال کرد تا این‌گونه به‌نظر برسد که او دارای بی‌بی (BB: Bridge Baby) است.

Days Gone

بازی Days Gone درحال‌حاضر برای کنسول PS4 در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی نورپردازی عالی در تمامی موقعیت‌ها، سیستم آپگرید اثرگذار و کارآمد توانایی‌ها، شخصیت‌پردازی و صداگذاری لایق ستایش شخصیت اصلی و ارائه‌ی مثال‌زدنی تجربه‌ی بقای تک‌نفره در دنیایی آخرالزمانی در بررسی زومجی نمره‌ی ۶.۵ را به دست آورد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Days Gone با اینکه ابدا تبدیل به آن بازیِ شدیدا مورد انتظار حاضر در کنفرانس‌های مطبوعاتی سونی نشده است و باگ‌ها، برخی ضعف‌های حاضر در گرافیک فنی، اشکالات محدود گان‌پلی و طراحی مراحل نه‌چندان هوشمندانه و پرتکرار، تمامی دقایقش را از رسیدن به این هدف بازمی‌دارند، ولی می‌تواند برای خیلی‌ها هم اثری سرگرم‌کننده باشد. چون شما را با دیکن سینت جان به جهانی می‌فرستد که در آن باید تک‌تک گام‌های‌تان را فکرشده بردارید و هرگز در امنیت کامل به سر نمی‌برید. ساخته‌ی تازه از راه رسیده‌ی Bend Studio، از منظر داستانی هم Days Gone به هیچ عنوان وضعیت غیر قابل قبولی ندارد و فقط مشکل این‌جا است که سطح کیفیِ قصه‌گویی‌های حاضر در آن، دائما دچار افت‌وخیزهای قابل‌توجه می‌شوند. طوری که اکثر لذت‌هایی که می‌توان از دنبال کردن روایت داستانی‌اش برد، گذرا به نظر برسند و تاثیر بلندمدتی روی مخاطب، نداشته باشند.

شما می‌توانید تریلر مربوط‌به به‌روزرسانی تازه‌ی بازی Days Gone را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده