نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸

ویدیو جدید فیلم Knives Out ما را با رنسام ترومبی آشنا می‌کند

ویدیوی جدیدی از فیلم Knives Out منتشر شده که در آن با شخصیت رنسام ترومبی با بازی کریس ایوانز ملاقات می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) منتشر شده است. در این ویدیو که شرکت لاینزگیت اخیرا آن را منتشر کرده، با رنسام ترومبی با بازی کریس ایوانز، آشنا می‌شویم که پسر لیندا ترومبی با بازی جیمی لی کرتیس و والت ترومبی با بازی مایکل شنون است و در این ویدیو او با کارآگاه الیوت با بازی کیت استنفیلد و کارآگاه بنوا بلنک با بازی دنیل کریگ، مواجه می‌شود که به‌دنبال بازجویی از او هستند، اما رنسام با شوخی و بی اعتنایی از آن طفره می‌رود. فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. درواقع تمرکز فیلم روی قتل هارلان ترومبی است که حال تمامی اعضای خانواده او مضنون به قتلش هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. جانسون برای نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. این فیلم اخیرا در جشنواره فیلم تورنتو نیز نمایش داده شد و توانسته تحسین و نظر مثبت منتقدان را جلب کند. دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اولین تریلر این فیلم در ماه تیر امسال، دومین تریلر در ماه شهریور امسال و همچنین تریلر نهایی آن در اوایل این ماه منتشر شده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده