// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت جدید COD: Modern Warfare دو نقشه و حالت جدیدی به بازی می‌آورد

امروز آپدیت جدیدی برای Call of Duty: Modern Warfare منتشر می‌شود که در جریان آن شاهد اضافه شدن دو نقشه Shoot House و Krovnik Farmland و همچنین حالت هاردپوینت هستیم.

مدتی است که بازی Call of Duty: Modern Warfare عرضه شده و توانسته است بازخوردهای مثبتی داشته باشد. با اینکه زمان زیادی از عرضه بازی نمی‌گذرد، اما استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و اکتیویژن (Activision)، به‌ترتیب سازنده و ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، تصمیم گرفته‌اند تا نقشه‌ها و حالت جدیدی را برای بازی عرضه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Call of Duty، اعلام کرده است که امروز آپدیت جدیدی برای COD: Modern Warfare منتشر می‌شود که در جریان آن شاهد اضافه شدن دو نقشه Shoot House و Krovnik Farmland به بخش چندنفره هستیم. همچنین درکنار نقشه‌های جدید، حالت هاردپوینت هم به بازی اضافه می‌‌شود. در ادامه مشخص شده که این به‌روزرسانی و محتویات آن به‌صورت همزمان برای تمامی پلتفرم‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازیکنان از نقشه Shoot House می‌توانند در حالت‌های بخش چندنفره بازی استفاده کنند. این در حالی است که Krovnik Farmland تنها در حالت Ground War قابل تجربه است. حالت هاردپوینت هم به Hedquarters شباهت دارد. بازیکنان باید هاردپوینت‌های داخل نقشه را بگیرند و هر تیمی که بتواند یک هارد پوینت را از آن خود کند، امتیاز کسب می‌کند. تنها فرق این حالت با Hedquarters در نحوه اسپاون بازیکنان است. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Call of Duty: Modern Warfare یک قدم بزرگ برای استودیو اینفینیتی وارد در بازگشت به روز‌های اوج است. سازندگان در این نسخه اثری با گان‌پلی بسیار عالی خلق کرده‌اند که از یک طرف داستان خیلی خوبی با حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان پرایس، فرح کریم و الکس روایت می‌کند و از طرف دیگر هم آنقدر بخش چندنفره کاملی دارد که بتوان برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شد و به‌لطف سیستم پیشرفت عادلانه و جالب آن، به‌معنی واقعی کلمه از بازی کردن یک حالت رقابتی درست و حسابی لذت برد. مدرن وارفر یک پکیج کامل از تمام چیز‌هایی است که راجع به این نسخه دوست داریم و بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های منتشر‌شده از این مجموعه پس از سه‌گانه اصلی مدرن وارفر است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده