نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

کپکام گزارش فروش جدید بازی های خود را منتشر کرد

باتوجه به آمار و ارقام منتشر شده، بازی Monster Hunter World با فروشی بیش از ۱۴ میلیون نسخه توانسته به موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی کپکام تبدیل شود.

روز گذشته استودیوی ژاپنی کپکام (Capcom) فهرستی را منتشر کرد که طی آن اسامی بازی‌هایی که بیش از یک میلیون نسخه از آن فروش رفته است، معرفی شده‌اند. با نگاهی به این آمار و ارقام نتایج جالبی به‌دست آمده است که مهمترین آن محبوبیت بی‌اندازه مجموعه رزیدنت اویل است. حال در تازه‌ترین اخبار بازی، با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی Monster Hunter World با پشت سر گذاشتن فروش ۱۴ میلیون نسخه‌ در جایگاه اول و پشت سر آن نیز بازی Resident Evil 5 با فروشی معادل ۵.۷۵ میلیون واحدی در رتبه دوم قرار گرفته است. نکته جالب اما رقابت جایگاه دوم و سومی در این میان است؛ جایی که در مقام سوم نیز یکی دیگر از آثار مجموعه رزیدنت اویل یعنی بازی Resident Evil 6 با اختلاف بسیار کمی و با فروش ۵.۷۴ میلیونی جا خوش کرده است.

نسخه بازسازی شده یکی از پرطرفدارترین نسخه‌های مجموعه رزیدنت اویل یعنی بازی Resident Evil 2 که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ برای پی سی منتشر شد نیز توانست رکورد فروش ۴.۷ میلیونی را برای خود ثبت کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که کپکام پس از موفقیت در عرضه نسخه‌های بازسازی آثاری چون Resident Evil 2 و همچنین Devil May Cry 5، طی چند روز گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال کار روی بازسازی بازی‌های کلاسیک و محبوب خود است. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش کپکام را مشاهده کنید:

نام بازیمیزان فروش
Monster Hunter World۱۴.۱ میلیون
Resident Evil 5۷.۵ میلیون
Resident Evil 6۷.۴ میلیون
Resident Evil 7: biohazard۶.۸ میلیون
Street Fighter 2۶.۳ میلیون
Resident Evil 2 (1998)۴.۹۶ میلیون
Monster Hunter Freedom۴.۹ میلیون
Resident Evil 2 (2019)۴.۷ میلیون
Monster Hunter Generations۴.۳ میلیون
Monster Hunter 4 Ultimate۴.۲ میلیون

همچنین باید اشاره کرد که بازی‌هایی چون Okami HD، Mega Man 11 و Street Fighter 30th Anniversary نیز توانسته‌اند میزان فروش خود را از مرز یک میلیون نسخه نیز عبور دهند. با مشاهده فهرست منتشر شده، لطفا نظرات خود درمورد آن و همچنین تصمیم تازه کپکام جهت ساخت نسخه‌های بازسازی آثار کلاسیک خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده