نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

اولین تریلر رسمی فیلم The Invisible Man با بازی الیزابت ماس منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز و یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم The Invisible Man با بازی الیزابت ماس را منتشر کرده‌اند.

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی بازسازی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور الیزابت ماس، بازیگر نقش سسیلیا کاس، بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک منتشر شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) امروز اولین تریلر فیلم The Invisible Man را منتشر کرده‌اند که تمرکز بیشتر این تریلر روی شخصیت سسیلیا کاس با بازی الیزابت ماس، است. این تریلر یک اقتباس متفاوت از شخصیت مرد نامرئی است که تریلر به خوبی این موضوع را وعده می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را از طریق صفحه رسمی یونیورسال در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم The Invisible Man داستان سسیلیا کاس را دنبال می‌کند که در یک رابطه ناخوشایند با دانشمندی نابغه و شرور گیر افتاده است. به‌دلیل سواستفاده‌های شوهرش، سسیلیا به کمک خواهر و دوست دوران کودکی خودش جایی مخفی می‌شود. زمانی که شوهر سسیلیا خودکشی می‌کند، مقدار زیادی از مال و اموال خودش را برای او باقی می‌گذارد، اما او به واقعی بودن مرگ شوهرش مشکوک است. زمانی که اتفاقاتی عجیب زندگی کسانی را که دوست دارد، تهدید می‌کند و سسیلیا در حال فروپاشی عصبی و روانی است، او تلاش می‌کند تا به همه اثبات کند موجودی که هیچکس او را نمی‌بیند در حال اذیت کردن و آسیب رساندن به او است و این شخص شوهر مرده‌اش است. علاوه‌بر تریلر، یونیورسال اولین پوستر رسمی فیلم The Invisible Man را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم The Invisible Man

بازسازی فیلم The Invisible Man برای اکران در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن، استورم رید، آلدیس هاج و هریت دایر، از جمله بازیگرانی هستند که در بازسازی فیلم The Invisible Man حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. لی ونل، یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) و همچنین کارگردان فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) و فیلم Upgrade (ارتقا)، وظیفه کارگردانی فیلم The Invisible Man را بر عهده داشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده