نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

طراح سلاح بازی Apex Legends به The Initiative پیوست

The Initiative، استودیوی جدید ایکس باکس، طراح سلاح بازی Apex Legends را به عنوان جدیدترین عضو تیم توسعه‌دهندگان خود معرفی کرد.

The Initiative استودیوی First-Party و جدید Xbox است که در سانتا مونیکا، از ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۸ و با هدف ساخت بازی‌های نوآورانه و جاه طلبانه برای پلتفرم ایکس‌باکس تأسیس شد.

سین اسلیبک که تاکنون به عنوان رئیس بخش طراحی سلاح‌های بازی Apex Legends در Respawn مشغول به کار بوده است، مسئولیت طراحی کلیه‌ی جنبه‌های ظاهری مربوط به سلاح‌های این بازی را برعهده داشته است. اسلیبک، علاوه بر Apex Legends، سابقه‌ی فعالیت در بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و همچنین Titanfall یک و دو را نیز در کارنامه دارد. او از این پس، به عنوان طراح ارشد سیستم‌های استودیوی اینیشیتیو فعالیت خواهد کرد.

Apex Legends

اسلیبک به جمعی از باتجربه‌ترین توسعه‌دهندگان مستعد تیم ایکس‌باکس می‌پیوندد. از جمله‌ی این افراد می‌توان به دنیل نیوبرگر، کارگردان بازی‌های سری Tomb Raider و همچنین درو موری که کارگردانی Sunset Overdrive از استودیوی Insomniac را برعهده داشته، اشاره کرد.

استودیوی The Initiative در هفته‌های گذشته نیز گروهی از طراحان بازی‌های God of War را به تیم خود اضافه کرده است. برایان وسترگارد، کارگردان تولیدات این استودیو، نیز سابقه‌ی فعالیت در سری God of War به عنوان تهیه کننده‌ را داشته است.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در وبسایت LinkedIn، تعداد پرسنل این شرکت، هم‌اکنون به ۳۵ نفر رسیده و برای ۱۸ عنوان شغلی دیگر از جمله کارگردان هنری و تهیه کننده‌ی ارشد این استودیو نیز آگهی استخدام منتشر شده است.

با بهره گیری از تجربه‌ی کارکنان این شرکت در بازی‌هایی مانند Tomb Raider ،God of War و Uncharted، به نظر می‌رسد که Initiative در حال جذب نیرو برای ساخت یک بازی اکشن سوم شخص است. این شرکت، در حال اجرای برنامه‌های Xbox جهت تمرکز بر کیفیت خروجی استودیوهای فرست پارتی است.

ایکس‌باکس علاوه بر تشکیل تیم‌های The Initiative و استودیوی جدید Age of Empires، اخیراً توسعه‌دهندگان خوش‌نامی مانند Ninja Theory ،Playground ،Obsidian ،InXile و Double Fine را نیز به زیر مجموعه‌ی خود اضافه کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده