نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ شروع فصل جدید جایزه بزرگ بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled اعلام شد

Neon Circus، فصل جدید جایزه بزرگ (Grand Prix) بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled از فردا ۱۷ آبان به مدت یک ماه شروع می‌شود.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به‌عنوان نسخه بازسازی شده یکی از محبوب‌ترین آثار ساخته شده با محوریت ماشین‌های کارتینگ در تاریخ سی خرداد (۲۰ ژوئن) به‌صورت رسمی برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ روانه بازار شد. اکتیویژن، ناشر بازی، با کمک استودیوی Beenox بعد از موفقیت در بازسازی Crash Bandicoot، باز هم توانست یکی دیگر از آثار ساخته شده خود را که بسیاری با آن خاطرات فراموش نشدنی دارند، به بهترین شکل بازسازی کند.

حدود چهار ماه از برگزاری فصل اول جایزه بزرگ (Grand Prix) بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled می‌گذرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Beenox رسما اعلام کرد که فصل بعدی این رویداد قرار است تحت عنوان Neon Circus از فردا ۱۷ آبان به مدت یک ماه یعنی تا تاریخ ۱۷ آذر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. طبق اطلاعات منتشر شده، در این فصل زمین‌های مسابقه و کاراکترهای جدید و همچنین آیتم‌های فراوانی به‌عنوان پاداش در نظر گرفته شده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این فصل از جایزه بزرگ دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده کردید، این فصل قرار است حال‌وهوای سیرک را به دنیای بازی بیاورد. گیمر در این مدت یک ماه علاوه‌بر اینکه می‌تواند موارد مختلف و زیادی از قبیل نقاشی و تصاویر متنوعی را به دست آورد، همچنین چالش‌ها و مسابقات جدیدی را که در این فصل است تجربه می‌کند. باید توجه داشته باشید که برای شرکت در این فصل از جایزه بزرگ همچون گذشته به اینترنت نیاز دارید.

اگر شما هم فصل اول این رویداد را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد آن و اینکه آیا از شروع فصل جدید هیجان زده هستید یا خیر را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده