نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴

فیلم Terminator: Dark Fate ممکن است بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ضرر کند

در پی عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Terminator: Dark Fate در گیشه، این فیلم ممکن است با یک ضرر مالی بزرگ مواجه شود.

از جمعه هفته گذشته اکران فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) در آمریکای شمالی با افتتاحیه ۲۹ میلیون دلار آغاز شد که این فروش بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات بوده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) ممکن است با یک ضرر مالی بزرگ مواجه گردد. طبق خبری که ددلاین و ورایتی منتشر کرده‌اند، این فیلم با هزینه ۱۸۵ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات فیلم شده است. باتوجه‌به افتتاحیه ۲۹ میلیون دلاری فیلم Terminator: Dark Fate، این یک نتیجه فاجعه‌بار برای مجموعه ترمیناتور محسوب می‌شود. فیلم Terminator: Genisys (ترمیناتور: جنسیس) در سال ۲۰۱۵ با افتتاحیه تنها ۲۷ میلیون دلار اکران شد و این فیلم در مجموع توانست ۹۰ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. 

Terminator: Dark Fate

عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Terminator: Dark Fate خبر خوبی برای پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا نیست و پیش از این شاهد عملکرد بسیار ضعیف فیلم Gemini Man (جمینی من) با بازی ویل اسمیت، در گیشه بودیم که این فیلم درواقع یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تجاری سال ۲۰۱۹ را تجربه کرده است. فیلم Dark Fate تا به امروز ۳۴.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۴.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده و فروش کلی این فیلم به بیش از ۱۲۹ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. بااین حال، اگر روند فروش فیلم به همین صورت ادامه پیدا کند، فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) ممکن است با ضرر مالی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار مواجه شود. سه شرکت پارامونت، اسکای‌دنس و والت دیزنی (فاکس قرن بیستم) حدود ۳۰ درصد از هزینه تولید فیلم Dark Fate را تأمین کرده‌اند و شرکت چینی Tencent نیز مابقی آن را پرداخته کرده است. ورایتی می‌گوید که این عملکرد ممکن است باعث شد تا تهیه کنندگان به‌دنبال بستن یک قرارداد با سرویس استریم یا تلویزیونی باشند.

آرنولد شوارزنگر، لیندا همیلتون، مکنزی دیویس، گابریل لونا، ناتالیا ریز، ادوارد فرلانگ ، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده