نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

کپکام هنوز بازی Deep Down را فراموش نکرده است

یوشینوری اونو در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که تمدید نام تجاری بازی Deep Down به‌این معنی است که کپکام هنوز هم به‌ساخت این اثر امیدوار است.

بازی Deep Down از آن آثاری بود که در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۳ میلادی و پایان نسل هفتم ویدیو گیم، همه‌ی ما را برای شروع نسل هشت و قدرت بالای کنسول‌ها هیجان‌زده کرد. یک بازی جذاب که با تریلری کوتاه و سینمایی معرفی شد و اتمسفر خاص دارک‌سولزگونه‌ی آن همراه با جذابیت بصری بسیار زیادی که داشت، نظر گیمرهای بسیار زیادی را جلب کرد. همه‌چیز آنطور که انتظار می‌رفت اما پیش نرفت و گیمرها از آن زمان تا حالا، منتظر انتشار حداقل یک خبر یا یک تریلر جدید از این بازی هستند.

اگر اخبار این بازی را طی سالیان اخیر دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که کپکام، هرساله مالکیت نام‌تجاری این بازی را تمدید می‌کند. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، یوشینوری اونو، تهیه کننده مجموعه استریت فایتر و یکی از اعضای رده‌بالای کمپانی بازی‌سازی کپکام درمصاحبه‌ای اعلام کرده که کپکام هنوز از ساخت این بازی دست نکشیده و آن را فراموش نکرده است. اونو پیرامون مراحل ساخت بازی Deep Down چنین می‌گوید:

اعضای تیم اصلی که روی بازی کار می‌کردند، الان کنار هم نیستند و همانطور که گیمرها هم احتمالا متوجه شده‌اند، مالکیت نام تجاری بازی را امسال هم تمدید کردیم و این یعنی کپکام هنوز هم به‌ساخت این بازی امید دارد. هر ساله و در ابتدای کار، پروژه‌هایی که می‌توانیم تا پایان سال آن‌ها را انجام دهیم را مشخص و فعالیت‌های‌مان را آغاز می‌کنیم. درباره‌ی این موضوع بیشتر از این نمی‌توانم صحبت کنم اما باید بگویم که تمدید شدن نام تجاری Deep Down به‌این معنی است که ما هنوز هم از ساخت این بازی دست نکشیده‌ایم!

باید صبر کنیم و ببینیم که برنامه‌ی کپکام و سونی برای این بازی به‌چه مرحله‌ای می‌رسد و آیا تا پایان نسل هشتم که به‌نظر نزدیک است، انتشار این بازی را شاهد خواهیم بود یا خیر. نظرات خود پیرامون این موضوع را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده