نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Diablo IV احتمالا در زمان انتشار از قابلیت کراس پلی بهره می‌برد

طبق اعلام شرکت بلیزارد، این شرکت قابلیت کراس پلی را برای بازی Diablo 4 هدف قرار داده است. 

بازی Diablo IV زمان بسیار زیادی را تا انتشار خود پیش رو می‌بیند و احتمالا تا چند سال خبری از عرضه‌ی این بازی نباشد؛ اما شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) از همین حالا در حال انتشار اطلاعات جالبی در مورد این بازی است. در حال حاضر می‌دانیم که دنباله‌ی جدید سری دیابلو (که در جریان رویداد بلیزکان امسال رونمایی شد) از جهان باز قابل اشتراک بهره می‌برد که یکی از ویژگی‌های اصلی بازی‌های MMO است و بنابراین در بازی محیط‌های PvP و سیاه‌چاله‌های مختلفی نیز وجود خواهند داشت. به دلیل وجود این ویژگی‌ها، اعلام شده است که دیابلو 4 نیاز به اتصال دائمی اینترنت برای اجرا خواهد داشت. 

با توجه به تمرکز ویژه‌ی بلیزارد در بخش چندنفره، برای بسیاری از طرفداران این سوال پیش آمده است که آیا این بازی در زمان انتشار (‌که به نظر زمان زیادی تا آن باقی مانده است) از قابلیت کراس پلی (قابلیت بازی کردن بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر) بهره خواهد برد یا خیر. آلن ادهم،‌ هم‌ موسس بلیزارد و یکی از تهیه کنندگان بازی اکشن نقش آفرینی پیش رو، در مصاحبه‌ای با سایت The Telegraph بیان کرده است که قابلیت کراس پلی یکی از اهداف سازندگان برای نسخه‌ی چهارم Diablo است و این آن‌ها برای قرار دادن این ویژگی در بازی خود بسیار هیجان‌زده هستند. او در این مصاحبه بیان کرد: 

 ما برای قابلیت کراس پلی بسیار هیجان زده‌ایم. جزییات فنی و کاری زیادی وجود دارد و ما باید با شرکت‌های توسعه دهنده کنسول صحبت کنیم. با این حال هدف ما این است که کراس پلی را در بازی خود قرار دهیم. 

بازی Diablo 4 در حالی معرفی شد که هیچ تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای آن اعلام نشده است. با این حال برای اطلاع یافتن از تمامی اطلاعات منتشر شده از بازی می‌توانید مقاله‌ی نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Diablo IV را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

نظر شما راجع به قرار داشتن قابلیت کراس پلی در بازی Diablo IV چیست؟ آیا این قابلیت برای شما ویژگی مهمی محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده