نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر Playstation Store آمریکا مشخص شد؛ صدرنشینی COD: Modern Warfare

سه بازی Call of Duty: Modern Warfare ،Ghost Recon: Breakpoint و The Outer World سه رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین‌های PS Store آمریکا را به‌خود اختصاص داده‌اند.

طبق رسم ماهیانه‌ی شرکت‌های بزرگ صنعت گیم مثل سونی و مایکروسافت برای نمایش عملکرد مالی فروشگاه‌های دیجیتالی خود، سونی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی به‌ارائه‌ی عملکرد مالی شعبه‌ی آمریکای فروشگاه پلی استیشن (Playstation Store) پرداخته است.

سونی فهرست بازی‌های پرفروش ماه اکتبر (مهر-آبان) شعبه‌ی آمریکای فروشگاه پلی استیشن را منتشر کرده است که در بالاترین نقطه‌ی این لیست، نام ساخته‌ی جدید و باکیفیت اینفینیتی‌وارد و اکتیویژن یعنی ریبوت Call of Duty: Modern Warfare دیده می‌شود. عملکرد بسیار خوب و مثبت این اثر در بازار، موضوعی بود که تعداد زیادی از تحلیل‌گرها و بازیکنان آن را پیش‌بینی می‌کردند و انتظار می‌رود که در آینده، شاهد رشد بیشتر و بهتر این آمار برای نسخه‌ی جدید بازی «کالاف دیوتی» باشیم. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را کسب کرد.

Ghost Recon: Breakpoint

در رتبه‌ی دوم بازی Ghost Recon: Breakpoint را داریم. ساخته‌ی جدید یوبیسافت برخلاف انتظارها، حتی نتوانست در قامت یک بازی کاملا استاندارد ظاهر شود و ایرادات فراوانی که به‌تمامی جنبه‌های این اثر رسوخ کرده بود، آن را به یک بازی تقریبا ضعیف تبدیل کرده است؛ موضوعی که حتی مورد تایید و توجه مدیرعامل کمپانی فرانسوی یوبیسافت هم قرار گرفت و زمینه‌ساز تاخیر در عرضه‌ی بازی‌های Watch Dogs: Legion ،Gods And Monsters و Rainbow Six Quarantine شد. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۳.۵ را دریافت کرد.

در جایگاه سوم، ساخته‌ی تحسین‌شده و شدیدا باکیفیت استودیو آبسیدین یعنی The Outer Worlds را می‌بینیم. خالقان سری بازی‌های فال‌اوت (Fallout) که حالا در استودیو آبسیدین فعالیت می‌کنند، با خلق این بازی دوباره توانستند یک اثر اکشن/نقش‌آفرینی باکیفیت و سرگرم‌کننده را در دسترس گیمرها قرار دهند و دوباره یاد و خاطره‌ی نسخه‌های باکیفیت فال‌اوت را زنده کنند. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را به‌خود اختصاص داد.

در ادامه‌ی فهرست، بازی‌هایی همچون فیفا 20، WWE 2K20، ماینکرفت و آثار قدیمی‌تر قرار دارند. همچنین شایان ذکر است که بازی فورتنایت در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌‌های رایگان پلی استیشن‌استور آمریکا قرار گرفته است. فهرست‌ نام‌برده به‌شرح زیر است:

1Call of Duty: Modern Warfare
2Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
3The Outer Worlds
4EA SPORTS FIFA 20
5Minecraft: PlayStation 4 Edition
6NBA 2K20
7Madden NFL 20
8Grand Theft Auto V
9Call of Duty: Black Ops 4
10Borderlands 3
11TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE
12Mortal Kombat 11
13Red Dead Redemption 2
14Rocket League
15God of War
16Marvel’s Spider-Man
17WWE 2K20
18STAR WARS Battlefront II
19THE FOREST
20NHL 20


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده