نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

استقبال بسیار خوب بینندگان شبکه HBO از قسمت افتتاحیه سریال His Dark Materials

به‌تازگی آماری از میزان استقبال بینندگان شبکه HBO از قسمت افتتاحیه سریال His Dark Materials منتشر شده است.

پخش فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) از شب یکشنبه از شبکه BBC One و از شب دوشنبه از شبکه HBO آغاز شد و این سریال تاکنون نقدهای مثبتی را نیز از منتقدان دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از قسمت افتتاحیه این سریال فانتزی منتشر شده است. طبق آمار منتشر شده، در مجموع ۷۰۰ هزار بیننده قسمت افتتاحیه سریال His Dark Materials را از طریق تمامی پلتفرم‌های شبکه HBO در شب دوشنبه تماشا کرده‌اند. با اینکه در نگاه اول شاید این آمار خیلی چشمگیر نباشد، اما این بهترین میزان استقبال از یک سریال شبکه HBO در شب دوشنبه از زمان پخش سریال Chernobyl (چرنوبیل) در ماه اردیبهشت امسال است که حدود ۷۵۰ هزار بیننده از طریق تمامی پلتفرم‌های شبکه HBO این سریال را تماشا کرده بودند و این موضوع به عملکرد و شروع خوب قسمت افتتاحیه سریال نیروی اهریمنی او اشاره دارد.

His Dark Materials

در مجموع ۴۲۴ هزار بیننده قسمت افتتاحیه سریال His Dark Materials را مستقیما از طریق شبکه HBO تماشا کرده‌اند و بقیه آمار از دیگر پلتفرم‌ها است. این آمار نشانگر شروع قوی‌تر این سریال فانتزی در مقایسه با سریال Catherine the Great (کاترین کبیر) و شروع نسبتا مشابه با سریال Gentleman Jack (جنتلمن جک)، دیگر سریال مشترک شبکه BBC (بی بی سی) و شبکه HBO با ۴۴۱ هزار بیننده است. سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده و این سریال هم‌اکنون برای فصل دوم نیز تمدید شده که مراحل فیلمبرداری و تولید آن در حال انجام است.

مانند فصل اول، فصل دوم سریال His Dark Materials نیز در ۸ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل، روتا گدمینتاس، هلن مک‌کروری، دیوید سوشی، کریستلا آلونز، کیت کانر و جو تندبرگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده