نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

تیم Quincy Crew رشته Dota 2 به سازمان Chaos Esports Club ملحق شد

بازیکنان تیم Quincy Crew به سازمان Chaos Esports Club پیوستند تا در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 زیر سایه‌ی این سازمان امریکایی به رقابت بپردازند.

تیم Quincy Crew اخیراً تغییرات گسترده‌ای در ترکیب ایجاد کرد و با چالش‌های فراوانی در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ مواجه شد، اما بااین‌حال این تیم توانست توجه سازمان Chaos Esports Club را به خود جلب کند. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که ترکیب Quincy Crew از حالا زیر پرچم سازمان Chaos ES در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 به رقابت می‌پردازد. مطمئناً این یک گام بزرگ برای ایوری “SVG” سیلورمن و تیمش به‌حساب می‌آید. این موضوع همچنین حاکی از تغییر دوباره‌ی منطقه‌ی سازمان Chaos Esports Club خواهد بود و این سازمان پس از تغییر منطقه از امریکای جنوبی به اروپا در فصل گذشته، حال با یک تیم از منطقه‌ی امریکای شمالی به میادین بازگشته است. سازمان Chaos ES با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

تیم رشته‌ی Dota 2 سازمان ما متولد شد و بسیار برای اعلام به‌خدمت‌گرفتن تیم Quincy Crew هیجان‌زده هستیم. به ترکیب تازه‌ی خود خوش‌آمد می‌گوییم. این ترکیب به این صورت است: یاور “Yawar” حسن، کوئین “Quinn” کالاهان، عارف “MSS” انوار و ایوری “SVG” سیلورمن.

Chaos Esports Club

تیم Quincy Crew از ترکیب چندین بازیکن تازه و بازیکنان سابق Forward Gaming/Newbee که به مسابقات The International 9 راه یافت، تشکیل شده است. با اینکه بازی سید “SumaiL” حسن و برادرش یاور “YawaR” حسن در کنار هم نتیجه نداد، اما این یک فرصت عالی برای شروع تازه با بازیکنان باقیمانده است.علاوه‌بر Yawar ،Quinn ،MSS و SVG، تیم QC جوناس “-SabeRLight” ولک را به‌عنوان بازیکن آزمایشی و ایلیا “Illidan” پیوتسایف را به‌عنوان مربی آزمایشی در کنار خود دارد. جارد فلچر، مدیرکل Chaos EC درباره‌ی پیوستن Quincy Crew گفت:

با از راه رسیدن Dota Pro Circuit فصل ۲۰-۲۰۱۹، ما می‌خواستیم یک ترکیب از منطقه‌ی امریکای شمالی به خدمت بگیریم و تیم Quincy Crew کاملاً برای این کار مناسب بود. آن‌ها برای پیروزی و یادگیری مداوم اشتیاق بسیاری دارند که برای تبدیل‌شدن به تیمِ قهرمان جهان ضروری است. من باور دارم که می‌توانیم در کنار آن‌ها برای ایجاد یک برنامه‌ی ماندگار تلاش کنیم.

جوناس “SabeRLight-” ولک همچنان به‌عنوان بازیکن آزمایشی در تیم Quincy Crew بازی می‌کند و در مسابقات ESL One Hamburg نیز به‌خاطر مصدومیت CCnC شاهد بازگشت SumaiL به ترکیب تیم بودیم. ایلیا پیوتسایف، بازیکن باتجربه‌ی منطقه‌ی CIS نیز کمتر از دو هفته پیش به تیم پیوست و قرار است تا نقش مربی را ایفا کند. مسابقات Dota Summit 11 اولین رویدادی خواهد بود که ترکیب تازه‌ی Chaos Esports Club با تمام قدرت در آن به رقابت می‌پردازد تا شانس خود را برای قهرمانی و راه‌یابی مستقیم به مسابقات MDL Chengdu Major بیازماید. تورنمنت Dota Summit 11 در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۱۹ آبان (۷ تا ۱۰ نوامبر) در لس آنجلس برگزار می‌شود و ۸ تیم برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز DPC به رقابت خواهند پرداخت.

باعنایت‌به اینکه قهرمان دوتا سامیت ۱۱ مستقیماً به اولین میجور فصل راه خواهد یافت، این تیم تنها بیشترین امتیازِ کسب شده در یکی از دو رویداد را به دست می‌آورد. برای مثال، اگر تیم قهرمان، رتبه‌ی آخر رویداد میجور را تصاحب کند، تنها ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در رده‌ی اول رویداد ماینور را دریافت خواهد کرد. اما اگر در عوض در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط به قرارگیری در این جایگاه را به‌جای ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به رده‌ی اول رویداد ماینور کسب می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده