نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵

در استریم امروز بازی Super Smash Bros Ultimate کاراکتر جدیدی معرفی نخواهد شد

تمرکز نینتندو در برنامه استریم بازی Super Smash Bros Ultimate که امروز برگزار خواهد شد، تنها به معرفی ویژگی‌های به‌روزرسانی 6.0 و شخصیت تری بوگارد خلاصه می‌شود و خبری از معرفی کاراکترهای جدید نیست.

نینتندو از زمان عرضه بازی مبارزه‌ای و موفق Super Smash Bros Ultimate، همواره با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف، کاراکترهای جدیدی به بازی خود اضافه کرد تا بیش از پیش پشتیبانی خود از بازی را به همگان ثابت کند. چند وقت پیش در همین رابطه شایعه‌ای پخش شده بود که احتمالا شخصیتی از بازی‌های شرکت SNK طی یک آپدیت به این بازی اضافه خواهد شد. زمان زیادی طول نکشید تا نینتندو به این خبر واکنش نشان داد و رسما تایید کرد که تری بوگارد، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای Fatal Fury و The King of Fighters به‌زودی به Super Smash Bros Ultimate اضافه می‌شود.

 باتوجه به اینکه مدتی پیش نینتندو اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ آبان ماه در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر استریمی به مدت ۴۵ دقیقه از بازی Super Smash Bros Ultimate پخش خواهد شد، بسیاری اعتقاد داشتند، احتمالا شخصیت‌های بیشتری قرار است در این قسمت رونمایی شوند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در حساب توییتر خود به‌صورت رسمی تایید کرد که این برنامه تنها به معرفی ویژگی‌های آپدیت 6.0 بازی و همین‌طور نگاهی به شخصیت تری بوگارد خلاصه می‌شود و کاراکترهای جدیدی در این قسمت از برنامه رونمایی نخواهند شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آخرین استریم بازی Super Smash Bros Ultimate که توسط نینتندو برگزار شد تنها ۲۵ دقیقه به‌طول انجامید و علاوه‌بر معرفی آپدیت 5.0 بازی، از گیم‌پلی بازی Banjo-Kazooie نیز پرده‌برداری شد. حال باتوجه به اینکه زمان استریم امروز نینتندو ۲۰ دقیقه بیشتر از قسمت قبلی است، احتمال زیادی دارد نینتندو برنامه‌‌های بیشتری برای طرفداران خود تدارک دیده باشد.

باید منتظر ماند و دید تا ساعات آینده و شروع برنامه استریم بازی Super Smash Bros Ultimate، نینتندو شگفتی جدیدی برای ما برنامه‌ریزی کرده است یا طبق برنامه از پیش مشخص شده، این قسمت تنها محدود به معرفی آپدیت 6.0 و شخصیت تری بوگارد است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده