// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت های The Outer Worlds

The Outer Worlds جزو آن دسته از بازی‌هایی است که اکثر تروفی و اچیومنت‌های آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان دارد آن‌ها را از دست دهید.

مقاله‌های مرتبط:

مدتی پیش بازی The Outer Worlds، جدیدترین ساخته استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. یکی از مواردی که The Outer Worlds را به یک بازی سرگرم کننده و ارزشمند تبدیل کرده، روند داستان‌سرایی و تأثیرگذار بودن دیالوگ‌ها در خط داستانی است. ازاین‌رو بازیکن مدام در حال گرفتن تصمیم‌هایی که است که تغییراتی را در داستان بازی به‌وجود می‌آورد و همین مورد باعث می‌شود تا در شرایط مختلف، باز هم بازی را تمام کنید. البته از نظر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان و شخصیت‌پردازی کاراکتر منفی، The Outer Worlds ضعیف عمل کرده است، اما در حالت کلی این بازی تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی The Outer Worlds رفته‌ایم تا کاربران به‌راحتی بتوانند تروفی و اچیومنت‌های این بازی را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۵ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۳۰ الی ۵۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۹ عدد و معادل ۱۱۴۰ امتیاز (۳۶ تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۸ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: از آن‌جایی که بازی حالت نیو گیم پلاس یا اجازه گردش آزادانه پس از تمام کردن داستان را به شما نمی‌دهد، امکان دارد نصف بیشتر تروفی و اچیومنت‌های بازی را از دست دهید. بااین‌حال مهم‌ترین موارد را به رنگ قرمز برای شما نشان خواهیم داد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ بله، بازی را باید روی درجه سختی Supernova کامل کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را کامل کنید: دو بار

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: بازی The Outer Worlds را روی یکی از درجه سختی‌های بازی، تمام کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، مهم نیست کدام پایان را مشاهده می‌کنید یا روی چه درجه سختی بازی می‌کنید، پس از تمام کردن داستان، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: بازی The Outer Worlds را روی درجه سختی Hard کامل کنید

در این درجه سختی، دشمنان نوار سلامت بیشتری دارند و آسیب بیشتری را هم به شما وارد می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که نمی‌توانید تنها در آخر بازی، درجه سختی را تغییر دهید. ازاین‌رو باید یک نیو گیم را با درجه سختی Hard آغاز کنید

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: بازی The Outer Worlds را روی درجه سختی Supernova کامل کنید

در این درجه سختی جدا از چالش‌های درجه سختی Hard، المان‌های سروایول و بقا هم به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان در طول بازی با برداشتن بطری آب و غذا، می‌توانند مشغول غذا خوردن شوند یا روی تخت‌های داخل اتاق بعضی از محیط‌ها، استراحت کنند. در درجه سختی Supernova، برای اینکه زنده بمانید، باید تمام این موارد را انجام دهید. همچنین مردن یکی از هم‌تیمی‌های شما در طول یک مبارزه، به‌معنای این است که از تیم شما حذف می‌شود و برای همیشه کشته خواهد شد. به‌عبارتی تمام کردن بازی روی درجه سختی Supernova، سخت‌ترین تروفی و اچیومنت The Outer Worlds به‌حساب می‌آید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یک هم‌تیمی را استخدام کنید

هم‌تیمی‌های شما، کاراکترهایی در جهان بازی هستند که می‌توانید آن‌ها را استخدام کنید که هر کدام از این هم‌تیمی‌ها، مهارت و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارند. با بعضی از این کاراکترها در بخش داستانی ملاقات می‌کنید، اما سایر کاراکترها را باید در جهان بازی پیدا کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یک موجود بزرگ را بکشید

موجودات بزرگ (مگا کریچرز)، دشمنانی هستند که نوار سلامت و میزان آسیب‌رسانی آن‌ها بیشتر از سایر دشمنان شما در بازی است. همچنین از نظر ظاهر هم جثه بسیار بزرگ‌تری دارند. بازیکن می‌توان آن‌ها را در نقاط مختلف جهان بازی پیدا کند و به‌راحتی هم قابل شناسایی هستند، زیرا درکنار اسم آن‌ها می‌توانید واژه مگا (Mega) را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ۵۰ عدد از دشمنان را با مهارت‌های هم‌تیمی‌های خود از بین ببرید.

بازیکنان می‌توانند با فشردن جهت چپ یا راست دی‌پد، از مهارت‌ هم‌تیمی خود استفاده کنند. برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است زمانی از مهارت آن‌ها استفاده کنید که می‌دانید باعث کشته شدن دشمن مورد نظر می‌شود. ۵۰ بار این کار را انجام دهید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: از مهارت برقراری دیالوگ ۳۰ بار استفاده کنید

زمانی‌که در ابتدای بازی کاراکتر خود را شخصی‌سازی می‌کنید، می‌توانید امتیازهای مشخصی را به نحوه برقراری ارتباط اهدا کنید. همچنین قرار دادن کاراکترهای متفاوت در تیم شما، باعث می‌شود ویژگی‌های شخصیت اصلی در سخن گفتن بالاتر برود و بتوانید از یک سری دیالوگ‌ مخصوص استفاده کنید. برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است ۳۰ بار از این نوع دیالوگ‌ها استفاده کنید. در طول مکالمه، دیالوگ‌هایی را می‌بینید که اعداد مختلفی کنار آن‌ها نوشته شده است، اگر ویژگی مورد نظر (برای مثال دروغ گفتن یا متقاعد کردن) در سطح ذکر شده قرار داشته باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ازطریق ویژگی TTD به نقطه ضعف ۳۰ دشمن انسان شلیک کنید

کاراکتر اصلی در بازی The Outer Worlds مهارتی دارد که Tactical Time Dilation نامیده می‌شود. این مهارت را می‌توان همان صحنه آهسته معروف دانست که به بازیکن اجازه سرعت عمل بیشتر و نابودی راحت‌تر دشمنان را می‌دهد. در The Outer Worlds زمانی‌که در حالت TTD قرار می‌گیرید، می‌توانید روی دشمن هدف‌گیری کنید و اجزای مختلف بدن او و آسیبی که وارد می‌شود را مشاهده کنید. ۳۰ بار ازطریق مهارت TTD به اجزای مختلف دشمنان شلیک کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: لوازم خود را ۳۰ بار ارتقا دهید

در The Outer Worlds با جمع‌آوری متریال‌های مختلف و همچنین مادهای متفاوت، می‌توانید سلاح یا اجزای لباس خود را قوی‌تر کرده یا آن‌ها را ارتقا دهید. هر دو مورد برای این تروفی و اچیومنت به‌حساب می‌آید و تنها کافی است ۳۰ این کارها را انجام دهید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ۳۰ دشمن را به‌صورت مخفیانه از بین ببرید

برای آزاد سازی ویژگی مخفی‌کاری و کشتن دشمنان به این روش، باید ۲۰ امتیاز را به بخش مخفی‌کاری در شاخه ارتقای کاراکتر اصلی بدهید. سپس به آرامی نزدیک دشمنان شوید؛ بدون اینکه متوجه حضور شما شوند. سپس با شلیک گلوله یا ضربات Melee دشمن را بکشید تا ضربه‌ی مخفیانه برای شما لحاظ شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ۳۰ ربات را با آسیب Shock از بین ببرید

نوع آسیب‌رسانی شما در The Outer Worlds به پنج نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شود. نوع شوک، باعث ثابت شدن دشمنان (انسان‌ها) برای چند ثانیه می‌شود و میزان آسیب‌رسانی بیشتری را هم به ربات‌ها وارد می‌کند. برای این تروفی و اچیومنت باید ۳۰ ربات را با سلاح‌هایی که آسیب آن‌ها شوک یا همان الکتریسیته است، از بین ببرید. اگر سلاح شما این نوع آسیب‌رسانی را ندارد، می‌توانید آن را به ماد شوک مجهز کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: از آیتم بازیابی نوار سلامت خود ۳۰۰ بار استفاده کنید

شخصیت اصلی دارای آیتم تنفسی است که شبیه به یک ماسک است و با استفاده از آن، نوار سلامت خود را بازیابی می‌کنید. بازیکنان برای کسب این تروفی و اچیومنت باید ۳۰۰ بار از آیتم ذکر شده استفاده کنند. دراین‌میان اشاره کنم که می‌توانید به‌طور ممتد از تمامی آیتم‌ بازیابی نوار سلامت خود استفاده کنید و سپس بازی را بارگذاری کنید و این کار را تا زمانی انجام دهید که تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید. ازاین‌رو ماسک تنفسی شما هم بی‌دلیل تمام نمی‌شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: به‌واسطه‌ی سلاح‌های پلاسما، ۱۰۰ دشمن را به خاکستر تبدیل کنید

پلاسما هم یکی دیگر از انواع آسیب‌هایی است که می‌توانید به دشمنان وارد کنید. سلاح‌های پلاسما مهمات مخصوص‌به خود را دارند و با کشتن انسان‌ها یا هیولاها (در کل، تمامی دشمنان به‌جز ربات‌ها) ازطریق پلاسما، آن‌ها را به خاکستر تبدیل می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: به‌واسطه سلاح Tossball Stick یا Tossball Blocker، پنجاه نفر را بکشید

Tossball Stick و Tossball Blocker سلاح‌های Melee بازی The Outer Worlds به‌حساب می‌آیند که به‌ندرت هم یافت می‌شوند. ازاین‌رو اگر یکی از آن‌ها را پیدا کردید، به کشتن دشمنان مشغول شوید، زیرا میزان آسیب‌رسانی بالایی هم دارند.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: به فروشندگان بازی آیتم‌هایی به ارزش ۱۰ هزار بیتس را بفروشید

بیتس (Bits) واحد پول The Outer Worlds است و با فروختن آیتم‌هایی که نیازی به آن‌ها ندارید، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را به‌راحتی کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: با سه گروه داخل بازی، به حداکثر اعتبار مثبت ممکن برسید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، اعتبار شما با سه گروه داخل بازی باید به ۱۰۰ درصد برسد.

سه گروهی که باید به‌سراغ آن‌ها بروید، Deserters، Spacer’s Choice و Groundbreaker است. دو گروه اول در یک محیط قرار دارند (اشاره به محیط‌های Emerald Vale و Edgewater). بازیکنان با انجام مأموریت‌های فرعی مربوط‌به کاراکترهای این سه گروه، می‌توانند سطح اعتبار خود را بالا ببرند. در ابتدا Deserterها را متقاعد کنید که به Edgewater برگردند. البته برای انجام این کار ابتدا باید ریید تابسون را متقاعد کنید که از سمت خود کناره‌گیری کند تا ادلید مک‌دویت به‌عنوان رهبر جدید انتخاب شود. در Groundbreaker هم مراحل فرعی مربوط‌به تمامی کاراکترها از جمله الی را کامل کنید. دراین‌میان اشاره کنم که برای گروه Groundbreaker، باید مأموریت‌ها را قبل از رفتن به Stellar Bay انجام دهید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: با سه گروه داخل بازی، به حداکثر سطح اعتبار منفی برسید

تنها کافی است برعکس تروفی و اچیومنت Everybody Likes Me عمل کنید. همچنین با کشتن اعضای هر گروه و برپا کردن هرج‌ومرج، می‌توانید سریع‌تر به این تروفی و اچیومنت دست پیدا کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: سه Flaw مختلف را دریافت کنید

Flaw نام یکی از مکانیسم‌های بازی است که پس از رخ دادن اتفاق‌های مختلف برای شما، یک وضعیت منفی برای شخصیت شما درنظر گرفته می‌شود. اگر آن را قبول کنید، یک امتیاز برای خرید پرک را به رایگان دریافت خواهید کرد. سه بار Flaw رخ داده را قبول کنید تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. سه Flaw کم اهیمت بازی که کمترین تاثیر را روی وضعیت شما می‌گذارد، به‌شرح زیر است:

  • Plasma Weakness: دریافت آسیب پلاسما
  • Acrophobia: دریافت آسیب بیشتر، پس از افتادن از ارتفاع
  • Raptiphobia: دریافت آسیب بیشتر از Raptidها

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: لباس‌های گروه Spacer’s Choice را به‌همراه چهار اسلحه در اختیار بگیرید

اعضای Spacer’s Ship لباس‌های مخصوص‌به خود را دارد که با کشتن دشمنان و فارم کردن آن‌ها، می‌توانید لباس این افراد به‌دست بیاورید. پس از پوشیدن لباس‌های Spacer’s Ship، چهار سلاح خود را، سلاح‌هایی انتخاب کنید که اعضای Spacer’s Ship از آن‌ها استفاده می‌کنند.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یک Nice Hat و Chimaera را بپوشید

بازیکنان می‌توانند A Nice Hat را در سیاره مونارک و محیط Stellar Bay پیدا کنند. در جنوب این منطقه یک کلیسای ویران شده را پیدا خواهید کرد که از روی یکی از جنازه‌ها، می‌توانید A Nice Hat را بردارید. این در حالی است که برای کسب Chimaera، باید مأموریت فرعی‌های یکی از کاراکترهای محیط Byzantium را انجام دهید. زمانی‌که وارد این منطقه شدید، به جنوب غربی Prosperity Plaza بروید که محیطی به نام Jolicoeur’s Haberdashery وجود دارد. زمانی‌که با شخص مورد نظر صحبت کنید‌ (NPC مورد نظر زن است)، وی به شما می‌گوید که باید لباس‌های مختلفی را برای او پیدا کنید. بعضی از این لباس‌ها با کشتن دشمنان در محیط‌های مختلف به‌دست می‌آید و همچنین از بعضی از فروشنده‌های سیاره‌های بازی هم می‌توانید این لباس‌ها را خریداری کنید. در انتها و زمانی‌که تمامی مأموریت فرعی‌های او را انجام دادید، وی به شما لباس Chimaera را می‌دهد. آن‌ها رار بپوشید تا تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: کاراکتر خود را به‌سطح ۳۰ برسانید

سطح ۳۰، آخرین سطح داخل بازی است و بازیکنان برای رسیدن به این سطح، باید تمامی مأموریت‌های فرعی را انجام دهند. همچنین اگر از نبرد و مبارزه کردن دوری کنید و به‌سراغ مخفی کاری و دیالوگ‌های درنظر گرفته شده بروید، امتیاز بیشتری را کسب می‌کنید و می‌توانید سریع‌تر خود را به‌سطح ۳۰ برسانید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: خط داستانی یکی از همراهان خود را کامل کنید

هر هم تیمی شما یک خط داستانی مخصوص‌به خود دارد که شامل مأموریت‌های فرعی متفاوتی می‌شود. زمانی‌که تمامی مأموریت‌های یکی از آن‌ها را کامل کردید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یکی از دشمنان را درحالتی بکشید که با تمامی گونه‌های آسیب‌ رسانی در بازی، به او آسیب رسانده باشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید یکی از دشمنان را درحالتی بکشید که ازطریق آسیب فیزیکی (ضربه Melee)، پلاسما، شوک، Corrosive و N Ray به او آسیب رسانده باشید. چهار مورد اول، به‌راحتی قابل انجام است، اما پیدا کردن سلاح یا مادی که آسیب N Ray داشته باشد، کار سختی است. این دسته از سلاح‌ها مکان مشخصی ندارند و بیشتر بر پایه شانس و گشت‌وگذار می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. همچنین به‌سراغ دشمنانی بروید که نوار سلامت بالایی دارند و بتوانید با هر پنج نوع سلاح با آسیب‌های مختلف، به او ضربه وارد کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ۲۰ دشمن را در حالی بکشید که به N-Ray آلوده شده‌اند

N-Ray یکی از پنج نوع آسیب‌هایی است که می‌توانید به دشمنان وارد کنید و در جریان تروفی و اچیومنت Elemental Maelstrom هم به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یکی از توانایی‌های خود را به‌سطح ۱۰۰ برسانید

سیستم درخت مهارت‌ها بدین شکل است که پس از رساندن هر بخش به ۵۰، باید زیر مجموعه‌ها را ارتقا دهید. اگر می‌خواهید تا زمانی‌که به سطح ۳۰ می‌رسید، این تروفی و اچیومنت را به‌راحتی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنم تمرکز خود را روی تعداد مشخصی از بخش‌ها گذاشته و درنهایت یکی از زیر مجموعه‌ها را به ۱۰۰ برسانید. به‌عبارتی شما ۳۰۰ امتیاز ارتقا را تا سطح ۳۰ کسب خواهید کرد که باید ۱۰۰ عدد از آن‌ها را روی یک بخش و زیر مجموعه مورد نظر بگذارید تا به ۱۰۰ برسد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یکی از دشمنان را در حالتی بکشید که مهارت صحنه آهسته فعال باشد و در حالت مخفیانه قرار داشته باشید. همچنین سلاح شما یک سلاح Science باشد.

سلاح‌های Science در بازی The Outer Worlds گونه‌ی خاصی از سلاح‌ها هستند که با برداشتن آن‌ها، می‌توانید واژه Science را در توضیحات به‌راحتی مشاهده کنید. در محیط The Groundbreaker می‌توانید یکی از این سلاح‌ها را کسب کنید. در ادامه در بخش توانایی‌ها، باید مخفی‌کاری خود را حداقل به سطح ۲۰ رسانده باشید. زمانی‌که این دو مورد را انجام دادید، به‌صورت مخفیانه نزدیک یکی از دشمنان شوید، مهارت صحنه آهسته یا همان TTD را فعال کرده و سر دشمن را هدف بگیرید که یکی از نقاط ضعف به‌حساب می‌آید (حتما باید به نقطه ضعف حریف و در حالت مخفی‌کاری شلیک کنید).، شلیک کنید. اگر دشمن مورد نظر کشته شود، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: به‌واسطه الکل، گوشت، کربو هیدرات، نوشیدنی شیرین و کافئین، وضعیت کاراکتر خود را تقویت کنید

با گشت‌وگذار در جهان بازی، مواد غذایی، نوشیدنی و داروهای مختلفی را پیدا می‌کنید که در توضیحات آن‌ها نوشته شده است که دارای کدام یک از آیتم‌های ذکر شده (کربو هیدرات، کافئین و سایر موارد) است. تنها کافی است به‌واسطه‌ی این موارد وضعیت کاراکتر خود را تقویت کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: یک دشمن را در حالی بکشید که تحت تاثیر تاثیر چهار سلاح Science قرار دارد.

در جهان بازی پنج نوع سلاح Science قرار داد که شما تنها به سه عدد از آن‌ها نیاز دارید. در جدول زیر اسم و محل هرکدام از این سلاح‌ها نوشته شده است.

اسم اسلحهتوضیحات
Prismatic Hammerدر سفینه The Groundbreaker قرار گرفته است و برای متوجه شدن محل دقیق آن این تصویر را مشاهده کنید.
Shrink Rayدر آزمایشگاه فینس ولس قرار گرفته است که در بخشی از داستان وارد آن می‌شوید و تصویر محل دقیق آن را از اینجا تماشا کنید.
Mandibular Rearrangerدر Scylla و شرق این محیط، می‌توانید سلاح ذکر شده را پیدا کنید که نقشه دقیق آن در اینجا قرار داده شده است.
Gloop Gunدر Monarch Wildernes زمانی‌که به UDL LAB رسیدید، کارت امنیتی را از طبقه بالا بردارید و ازطریق آن در اسلحه‌خانه را باز کنید.
Mind Control Rayدر آزمایشگاه مخفی Rizzo و زمانی‌که ترمینال را برای گرفتن گاز Alta-Vita فعال کردید، می‌توانید این سلاح را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: در سه دیالوگ محیط‌های محدود شده (Restricted) موفق عمل کنید

بعضی از محیط‌ها واژه محدود شده دارند که با وارد شدن به آن‌ها، سربازان به سراغ شما آمده و ازطریق یک دیالوگ کاراکتر اصلی را تشویق به ترک محیط می‌کنند. اگر در این دیالوگ‌ها موفق نشوید، به شما حمله خواهند کرد. در حالت کلی دیالوگ‌های این بخش به سه قسمت تقسیم می‌شوند که برای موفقیت در هر سه مورد، باید توانایی‌های Lie، Persuade و Intimidate در سطح ۶۰ قرار داشته باشد. زمانی‌که در هر بخش از سوالات موفق شوید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: مأموریت‌های داستانی تمامی هم‌تیمی‌‌ها را کامل کنید

در جدول زیر می‌توانید نام مأموریت هر کاراکتر از تیم خود را مشاهده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که برای انجام و آزادسازی مأموریت فرعی کاراکترها، باید آن‌ها را در تیم اصلی خود قرار دهید. بازیکن به‌صورت همزمان تنها از دو همراه در گشت‌وگذار و انجام مأموریت‌های مختلف، می‌تواند استفاده کند.

اسم هم‌تیمیاسم مراحل و توضیحات
پارواتی
  • مأموریت Drinking Sapphire Wine که پس از آشنایی با او و برگشتن به سفینه، باید بلافاصله با پارواتی صحبت کنید تا این مرحله فعال شود.
  • دومین مأموریت هم Don’t Bite The Sun نام دارد که باید مدتی پس از انجام مأموریت اول، مجددا با پارواتی صحبت کنید.
سم
  • بازیکنان برای دراختیار گرفتن سم باید مأموریت فرعی وی را انجام دهند و سم، دقیقا در طبقه سوم سفینه فضایی شما قرار دارد. درواقع باید یک Acid Steeper را پیدا کنید که ازطریق آن سم روشن می‌شود. بازیکنان در مأموریت فرعی The Cleaning Machine که در Storage Facility منطقه Roseway Gardens قرار دارد، می‌توانند این آیتم را پیدا کنند.
ویکار مکس
  • در اولین ملاقات خود با ویکار مکس، او به شما یک مأموریت می‌دهد که The Illustrated Manual نام دارد و با انجام آن، وی به تیم شما ملحق می‌شود.
  • در مأموریت The Empty Man زمانی‌که Reginald Chaney را پیدا کردید، جلوی ویکار مکس را بگیرید که به او حمله نکند. سپس با او صحبت کنید و مکس را ببخشید تا در تیم شما باقی بماند.
الی
  • در منطقه The Groundbreaker و داروخانه این منطقه، الی را ملاقات می‌کنید. با او صحبت کنید تا وارد تیم شما شود. البته قبل از آن باید مأموریت Worst Contact را کامل کنید.
  • در ادامه و زمانی‌که الی خواست با شما صحبت کند، با او صحبت کنید و مأموریت The Low Crusade را فعال کنید که در جریان آن باید با خانواده الی ملاقات کنید.
فیلیکس
  • با ورود به سفینه The Groundbreaker، فیلیکس را مشاهده می‌کنید که مدتی بعد و پس از اینکه می‌خواهید از این سفینه بزرگ خارج شوید، درکنار سفینه شما ایستاده است. با او صحبت کنید تا مأموریت Friendship’s Due را دریافت کنید.
نیوکا
  • در خط داستانی The Outer Worlds، با نیوکا آشنا می‌شوید و در همان ابتدا او مأموریت فرعی Passion Pills را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • زمانی‌که خواستید از Stellar Bay خارج شوید، او را در تیم سه‌نفره خود قرار دهید تا با شما صحبت کند و مأموریت فرعی Star Crossed Troopers آزاد شود.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: تمامی هم‌تیمی‌های خود را استخدام کنید 

در جهان بازی ۶ شخصیت مختلف قرار دارد که باید آن‌‌ها را استخدام کنید که در نقش هم‌تیمی شما قرار بگیرند. پارواتی، نیوکا و ویکار مکس را در خط داستانی به خدمه‌های سفینه خود اضافه می‌کنید و الی، سم و فیلیکس را باید در جهان بازی پیدا کنید. به‌عبارتی با مطالعه مأموریت‌های هر کاراکتر در تروفی و اچیومنت All for One، می‌توانید محل دقیق آن‌ها را هم متوجه شوید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: در Emerald Vale فرود آیید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: سفینه فضایی خو درا به‌دست آورید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: به Stellar Bay برسید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: در Byzantium فرود آیید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: در تارتاروس فرود آیید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: سفینه Hope را رها کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: برودکست‌های سیاره مونارک را متوقف کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: واقعیت جهان بازی را متوجه شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: خط داستانی SubLight را کامل کنید 

SubLight یکی از گروه‌های داخل بازی است که گلیدیس آن‌ها را به شما معرفی می‌کند و در سفینه The Groundbreaker قرار دارند. به دفتر SubLight در این سفینه مراجعه کنید و با لیلین صحبت کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: برای صلح میان MSI و Iconoclasts، به‌عنوان یک واسط عمل کنید 

این تروفی و اچیومنت و تروفی و اچیومنت Monarch Abides را نمی‌توانید در یک دور از بازی کردن کسب کنید، زیرا نقطه مقابل یکدیگر هستند و باید در هر دور به‌سراغ یکی از آن‌ها بروید. در ابتدا یادتان باشد که با ملاقات Zora و Graham، مأموریت‌های فرعی Zora را انجام دهید و در کل همیشه به‌نفع وی داوری کنید. ازاین‌رو در نقطه مناسب از داستان، می‌توانید Sanjar و Zora را متقاعد کنید که با یکدیگر همکاری کنند و این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: نبرد Stellar Bay را پیروز شوید 

برای کسب این تروفی و اچیومنت، نیازی نیست که کارهای ذکر شده در Peace in Our Time را انجام دهید و پس از مخابره رادیویی، انتخاب کنید که کمک کدام گروه خواهید کرد و در نبرد مربوطه، پیروز شوید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: دستور رسیدن به بزرگ‌ترین خمیردندان رژیمی جهان را پس بگیرید 

در جریان مأموریت فرعی The Doom That Came to Roseway که در منطقه‌ی The Groundbreaker قادر به دریافت آن هستید، محققی را می‌بینید که به شما می‌گوید دستور خمیردندان رژیمی خود را از دست داده است. درواقع یک گروه دزد آن را از او دزدیده‌اند. شما در ادامه مأموریت فرعی رهبر این گروه را مشاهده می‌کنید و باید به هرنحوی که می‌توانید این دستور را پس گرفته و به‌سراغ شخص مورد نظر برگردید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: Edgewater را به‌صورت دائم نجات دهید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، ابتدا باید Deserters را متقاعد کنید که به Edgewater برگردند و قدرت را به‌سمت Edgewater تغییر مسیر دهید. همچنین ریید نباید از سمت رهبری Edgewater کناره‌گیری کند. در ادامه با سوفیا هم‌دست شوید و فینس ولس را لو دهید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: Edgewater را تخریب کنید 

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید فینس را به سوفیا تحویل دهید و در ادامه او از شما می‌خواهد که به Edgewater برگردید و ترمینیشن پروتوکول را فعال کنید. ازاین‌رو ربات‌ها گروه Deserters را از بین خواهند برد. سپس پس از اینکه به شهر برگشتید و تمامی ربات‌ها را از بین بردید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد. یادتان باشد که نحوه انتخاب شما برای مسیر دهی قدرت در ابتدای بازی، اهمیت ندارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: ستاره فیلم Odeon Pictures شوید 

زمانی‌که برای اولین‌بار وارد Byzantium می‌شوید، مأموریت فرعی At Central را دریافت خواهید کرد. به‌عبارتی پس از اینکه وارد محیط اصلی این منطقه می‌شوید، ماوریک جانسن با شما ارتباط برقرار می‌کند و تنها کافی است پیشنهاد او را قبول کنید تا این مأموریت فرعی را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: کارتوگرفر را از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید مأموریت اصلی The Demolished Woman on Byzantium را کامل کنید. البته برای کسب این تروفی و اچیومنت، ابتدا باید یک مأموریت فرعی ویژه را کسب کرده و تمام کنید. در جریان مرحله اصلی Udom Bedford، فینس ولس را تحویل Board دهید. در ادامه کاراکتر گلیدیس شما را به Byzantium می‌برد تا با سوفیا آکانده ملاقات کنید. در انتها او مأموریت اصلی ذکر شده را به شما می‌دهد تا خود را به او ثابت کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت The Outer Worlds

توضیح: سفینه Hope را در خورشید رها کنید 

برای کسب این تروفی و اچیومنت، در ابتدای بازی و بخش شخصی‌سازی کاراکتر، قسمت Intelligence کاراکتر خود را به پایین‌ترین سطح ممکن تغییر دهید. سپس در قسمتی از داستان، وارد سفینه Hope می‌شوید. در اینجا باید انتخاب کنید که آیا ADA یا خودتان، سفینه Hope را رها کنید. پس از اینکه گزینه گزینه (You’ll Skip it yourself) را انتخاب کردید، یک دیالوگ مخصوص نمایش داده می‌شود که کنار آن واژه (DUMB) نوشته شده است. آن را انتخاب کنید تا بازی تمام شود و تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده