نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اسکوئر انیکس در حال ساخت یک بازی اکشن برای کنسول های نسل بعدی است

بخش تحت رهبری Yoshinori Kitase در شرکت اسکوئر انیکس، در حال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی اکشن جدید نسل بعدی است.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) صفحه‌ی مربوط به استخدام سایت خود را به‌روزرسانی کرده است تا نیازمندی‌های جدید خود را برای اولین بخش بازی‌‌سازی خود اضافه کند. این صفحه به طور مشخص توضیح داده است که بخش اول بازی‌سازی شرکت اسکوئر انیکس که توسط Yoshinori Kitase رهبری می‌شود، به دنبال استخدام نیرو برای ساخت یک بازی اکشن معرفی نشده برای کنسول‌های نسل بعدی است. همچنین ذکر شده که این بازی یک IP جدید است و دنباله‌ای از بازی‌های پیشین این شرکت نیست. 

طبق این صفحه،‌ این پروژه توسط یک تیم بین‌المللی توسعه خواهد یافت و همچنین این تیم تمایل دارد که به ارائه‌ی یک تجربه‌ی اکشن نسل بعدی بپردازد. هنوز مشخص نیست که بازی در حال ساخت روی کنسول پلی استیشن 5، ایکس باکس اسکارلت یا هر دو کنسول عرضه خواهد شد. این نکته که سازندگان، بازی جدید خود را یک بازی اکشن خوانده‌اند و نه یک بازی اکشن نقش آفرینی (‌سبکی که اسکوئر انیکس در آن تجربه‌ی زیادی دارد)‌ جالب توجه است. 

بخش اول بازی‌سازی شرکت اسکوئر انیکس، همان تیمی است که در کارنامه‌ی خود بازی‌هایی همچون Kingdom Heart 3، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Romancing Saga 3 و بازی Final Fantasy 7 Remake را دارد. شرکت اسکوئر انیکس به بخش‌های بازی‌سازی مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که این بخش‌ها توسط اعداد شماره‌گذاری شده‌اند؛ بنابراین بخش اول بازی‌سازی این شرکت به معنی برتری آن نسبت به سایر بخش‌ها نیست و صرفا این عدد برای شماره‌گذاری روی آن گذاشته شده است. 

همچنین چندی پیش اسکوئر انیکس آگهی استخدام دیگری را برای ساخت یک بازی در جهان Kingdom Hearts منتشر کرد. اسکوئر انیکس برنامه‌ی شلوغی را برای عرضه‌ی بازی‌های جدید خود پیش رو دارد. بازی Final Fantasy 7 Remake در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ ( ۱۳ اسفند) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین بسته‌ی الحاقی جدید بازی Kingdom Hearts 3 با نام Re:Mind قرار است تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شود. بازی‌های Romancing Saga 3 Remaster و Saga Scartel Grace: Ambition نیز به ترتیب در تاریخ ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان) و ۳ دسامبر ( ۱۲ آذر)‌ منتشر خواهند شد. این دو بازی برای تمامی کنسول‌ها در دسترس خواهند بود. 

نظر شما راجع به بازی جدید اسکوئر انیکس در سبک اکشن چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید که این استودیو به سراغ ساخت اکشن‌های نقش آفرینی برود یا دنباله‌ی بازی‌های پیشین خود برود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده