نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

محسن تنابنده از فیلم سینمایی قسم می گوید

محسن تنابنده طی نشست خبری فیلم قسم در جشنواره توکیو از این فیلم سینمایی صحبت کرده است.

فیلم سینمایی «قسم» ساخته محسن تنابنده در جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمده است. این فیلم ایرانی در کنار «متری شیش و نیم» در جشنواره حضور داشته است. سعید روستایی و نوید محمدزاده به ترتیب جوایز بهترین کارگردان و بهترین بازیگر مرد را برای فیلم «متری شیش و نیم» از جشنواره توکیو دریافت کردند. طبق اخبار سینمای ایران؛ محسن تنابنده در نشست خبری این فیلم که به مناسبت نمایش آن در جشنواره توکیو برگزار شده، به صحبت نشسته است. وی طی این نشست در پاسخ به سوالی اعلام کرد بازیگری را به فیلم‌سازی ترجیح می‌دهد. تنابنده در بخش‌هایی دیگر از صحبت‌های خود از همکاری با نابازیگران برای فیلمسازی به قرار زیر صحبت کرد:

سختی کار در این است که بازیگران حرفه‌ای در کنار نابازیگرها، بازی‌شان به چشم نیاید و همه بازیگران بازی‌های‌شان با هم هماهنگ باشد.

قسم

وی در باب موضوع فیلم سینمایی «قسم» به قرار زیر سخن گفت:

قسم در اسلام مهم است و قسم الکی نخوردن هم خیلی مهم‌تر است، اما در این فیلم قسم‌خورهای ما به دلایل خیلی جزیی هم قسم‌های دروغ خوردند.

محسن تنابنده در انتها در پاسخ به اینکه چرا فیلم‌های ایرانی لوکیشن‌هایی محدود دارند، گفت:

در جشنواره گذشته فیلم کن ما شاهد نمایش فیلم «دزد فروشگاه» از کشور ژاپن بودیم که در فضای محدودی فیلمبرداری می‌شد، بنابراین ذات قصه است که مشخص می‌کند فرم قصه چگونه باید باشد.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره صحبت‌های محسن تنابنده دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده