نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

انویدیا درایور جدید Game Ready را برای اجرای بهتر Red Dead Redemption 2 منتشر کرد

شرکت انویدیا نسخه‌ی جدیدی از درایور Game Ready کارت‌های گرافیک خود را به‌منظور اجرای بهتر بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار سخت‌افزار مطلع شدیم که شرکت Nvidia نسخه‌ی تازه‌ی درایور Game Ready کارت‌های گرافیکش را برای اجرای بهتر نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار داده است. این شرکت می‌گوید که این درایور بهینه‌سازی‌هایی را نیز برای بازی‌های Need for Speed Heat و Borderlands 3 به همراه می‌آورد. بسته‌ی درایور شماره‌ی WHQL 444.12 انویدیا، پشتیبانی از ویژگی G-Sync را به برخی از مدل‌های سال ۲۰۱۹ تلویزیون‌های OLED شرکت LG نظیر سری B9 ،C9 و E9 اضافه می‌کند. در بخش نکات برجسته‌ی این نسخه از درایور آمده است:

درایورهای Game Ready بهترین تجربه‌ی گیمینگ ممکن را برای تمام بازی‌های بزرگ اخیر از جمله بازی‌های واقعیت مجازی فراهم می‌کنند. پیش از انتشار یک بازی تازه، تیم توسعه‌ی درایورهای ما تا آخرین لحظه کار می‌کند تا از اعمال تمام بهینه‌ساز‌های مربوط‌به عملکرد و اصلاح باگ‌ها اطمینان حاصل کند و در روز نخست شاهد بهترین گیم‌پلی بازی باشیم.

انویدیا همچنین یک گزارش پایه برای دستیابی به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در دنباله‌ی بازی Red Dead Redemption ارائه کرده است. بازیکنان برای تجربه‌ی بازی با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و سطح جزئیات متوسط-عالی به کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti نیاز دارند. در مقایسه، انویدیا کارت گرافیک GeForce RTX 2070 Super را برای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و سطح جزئیات عالی پیشنهاد می‌دهد. همچنین کارت گرافیک GeForce RTX 2060 برای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ کفایت می‌کند.

Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 امروز از طریق فروشگاه اپیک گیمز و لانچر راک‌استار در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد و با یک ماه تاخیر به استیم راه می‌یابد. این بازی وسترن در آذرماه برای گوگل استیدیا نیز منتشر می‌شود و کاربران این سرویس نیز نهایتاً می‌توانند کنترل آرتور مورگان را در دست گیرند. بازی Red Dead Redemption 2 به‌واسطه‌ی شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های درگیرکننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب مواردی مثل شکار و البته گرافیک و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره‌ی ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

 بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید سایر مطالب مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده