// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

برنامه موبایل استریم PlayGalaxy Link در دسترس کاربران ویندوز و اندروید قرار گرفت

سایت پلی‌گلکسی اعلام کرده که برنامه استریم بازی PlayGalaxy Link در دسترس کاربران ویندوز و اندروید قرار گرفته و می‌توانند بازی‌های خود را روی تبلت و گوشی موبایل سامسونگ استریم کنند.

زمانی‌که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 رونمایی شد، یک سرویس استریم هم به‌نام PlayGalaxy Link توسط سامسونگ (Samsung) معرفی شد که اخبار زیادی در مورد آن در دسترس قرار نگرفت. در ادامه مشخص شد که این سرویس استریم در ماه سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، سایت پلی‌گلکسی اعلام کرده است هم‌اکنون برنامه استریم PlayGalaxy Link در دسترس کاربران اندروید و ویندوز قرار گرفته است. طبق گفته‌های سایت، بازیکنان با متصل کرد گوشی موبایل یا تبلت سامسونگ خود به وای‌فای یا دیتا سیم‌کارت، بازی‌های خود را استریم کنند. همچنین این برنامه از میکروفون، کنترلر بازی و کیبورد هم پشتیبانی می‌کند. البته برای تجربه پیشنهاد شده که از Glap مخصوص استفاده کنید که گوشی موبایل سامسونگ شما به خوبی در آن قرار می‌گیرد. البته سیستم لمسی هم برای کنترل کاراکتر یا انجام کارهای مختلف روی صفحه‌نمایش طراحی شده است که به‌نظر می‌رسد عملکرد خوبی ندارند.

زمانی‌که به کامپیوتر خود (باید ویندوز ۱۰ داشته باشد) متصل باشید (برنامه هم روی موبایل و هم کامپیوتر باید نصب شده باشد)، PlayGalaxy Link به‌صورت خودکار بازی‌های شما را شناسایی کرده و به شما اجازه تجربه‌ی آن‌ها را می‌دهد. دراین‌میان اشاره کنم که PlayGalaxy Link فعلا در حالت بتا به‌سر می‌برد و تنها برای کاربران آمریکا و کره در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا اقدام به دانلود برنامه کنند. در انتها مشخص شده است که سری گلکسی اس 10 هم از این برنامه پشتیبانی خواهد کرد. 

سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه PlayGalaxy Link

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰
  • کارت گرافیک: انویدیا NVIDIA GTX 1060 یا ای‌ام‌دی Radeon RX 550
  • پردازنده: اینتل Core i5  
  • حافظه رم: هشت گیگابایت DDR4

PLayGalaxy Link

PLayGalaxy Link


منبع Androidpolice
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده