نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

گرین: معرفی پاورهای گیمینگ سری UK Plus

نسل دوم پاورهای سری UK گرین (UK PLUS) که در سه رنج توان 500W/550W/650W روانه بازار می‌شوند به مراتب هوشمندتر نسبت به نسل قبل خواهند بود.

در نسل دوم پاورهای سری UK گرین (UK PLUS) که در سه رنج توان 500W/550W/650W روانه بازار خواهند شد، به‌لطف توپولوژی جدید در طراحی مدار، فن با تکنولوژی FDB و عملکرد به مراتب هوشمندتر پروتکشن های ایمنی، شاهد کارایی بالاتر، عمر بیشتر و نویز صوتی کمتر نسبت به نسل قبل خواهید بود.

همانند منابع تغذیه رده‌بالا به‌لطف توپولوژی مدرن و بسیار پربازده Half-Bridge درکنار مبدل LLC Resonant که باعث نرم شدن شکل موج سوئیچینگ و تحقق عملی Zero Voltage Switching در بخش ورودی می‌شود، حامل‌های EMI ،RF و تلفات سوئیچینگ در ورودی کاهش یافته و بازدهی مصرف انرژی (Efficiency) به طرز محسوسی افزایش می‌یابد، همچنین به‌واسطه تعبیه مبدل‌های DC-DC ، ولتاژ هر یک از شاخه‌های اصلی خروجی (12V,+5V,+3.3V+) به‌صورت کاملاً مستقل ساخته و پرداخته می‌شود.

پاورهای گیمینگ سری UK Plus

در پاور های گرین سری UK PLUS به‌لطف استفاده از نسل سوم پاور ماسفت های سری OptiMOS ساخت شرکت آلمانی Infineon در این بخش شاهد افزایش چشمگیر کارایی و کاهش افت ولتاژ و تلفات حرارتی هستیم. همین امر به‌صورت محسوس باعث افزایش عمر مفید و تحمل منبع تغذیه دربرابر حرارت بالای محیط می‌شود.

منابع تغذیه سری UK PLUS دقیقاً همانند مدل‌های رده‌بالا و گران‌قیمت در هر دو بخش ورودی و خروجی از تمامی پروتکشن های ایمنی پشتیبانی می‌کنند.

در بخش اولیه منابع تغذیه سری UK+ از خازن‌ الکترولیتی ژاپنی با قابلیت کارکرد در دمای 105C استفاده شده است. این خازن‌ها در مقایسه با خازن‌های مشابه تایوانی از نوع 85C بیش از چهار برابر عمر بیشتری دارند و به‌صورت محسوس دربرابر ریپل جریان مقاومت بیشتری دارند.

ریپل و نویز خروجی یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش عمر مفید پاور و تجهیزات متصل شده به آن محسوب می‌شود. ریپل ولتاژ شاخه‌ +12V خروجی پاورهای سری UK PLUS به‌واسطه توپولوژی مدرن پیاده‌سازی در بخش اولیه و ثانویه حداکثر یک چهارم سخت‌گیرانه‌ترین و جدیدترین استاندارد پاورهای ATX است.

بازدهی %۹۲.۵ باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های برق مصرفی، عملکرد بسیار خنک، نویز صوتی بسیار پایین و افزایش محسوس طول عمر این سری از پاورها شده است.

فن‌ FDB که در این پاور بکار رفته، در حال حاضر یکی از مدرن‌ترین سیستم‌های یاتاقان را به همراه دارند حتی نسبت به فن‌های Double Ball Bearing عمر بیشتر و البته نویز صوتی به‌مراتب کمتری دارند.

پاورهای گیمینگ سری UK Plus

در پاورهای سری UK PLUS تمامی کابل‌های خروجی از نوع فلت با رنگ سرتاسر مشکی در نظر گرفته شده است. کابل‌های فلت نسبت به انواع متداول انعطاف پذیرترند و همین امر کابل کشی قطعات را آسان‌تر کرده و سبب زیبایی بیشتر اسمبل سیستم خواهد شد.

این سری پاورهای UK+ گرین با ۶۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمت پس از فروش عرضه می‌شوند.

لینک مشاهده سایر خصوصیات و مشخصات فنی کامل پاورهای گیمینگ سری UK PLUS گرین

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده