نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

کیانو ریوز زمان حضور خود در Cyberpunk 2077 را دوبرابر کرد

به‌علت علاقه‌ی کیانو ریوز به جانی سیلورهند در Cyberpunk 2077، میزان حضور او در بازی دو برابر شده است.

سال‌ها از معرفی بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) می‌گذرد و این محصول استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. دراین‌میان چند ماه قبل شاهد غافل‌گیری بزرگی از طرف سازندگان بازی بودیم و مشخص شد که کیانو ریوز، بازیگر محبوب این روزهای هالیوود هم در این اثر نقش‌آفرینی حضور دارد؛ بازیگری که به‌تازگی مطلع شدیم نقش پررنگی در افزایش میزان حضور شخصیت خود درون بازی داشته است. حالا علاوه بر فیلم های کیانو ریوز، باید به محبوبیت حضور او در بازی نیز عادت کنیم.

کیانو ریوز در سایبرپانک 2077 به‌جای شخصیت جانی سیلورهند (Johnny Silverhand) ایفای نقش می‌کند؛ فردی با تفکرات انقلابی که زمانی خواننده‌ی گروه «سامورایی» بوده است و اکنون با وجود گذشت سال‌ها از مرگ او، به‌عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی (NPC) جذاب و متفاوت درکنار شخصیت اصلی سایبرپانک حضور دارد. جانی سیلورهند در ابتدا قرار بود نقشی کوچک‌تر و محدودتر در سایبرپانک داشته باشد ولی به‌گفته‌ی صداپیشه‌ی نسخه‌ی ایتالیایی بازی، عشق و علاقه‌ی کیانو ریوز به شخصیت موردنظر در حدی بوده که توانسته است سازندگان بازی و مسئولان سی دی پراجکت رد را متقاعد کند که میزان حضور جانی سیلورهند در سایبرپانک را تا دو برابر زمان موردنظر افزایش دهند؛ موضوعی که باعث شده است لوکا وارد، صداپیشه‌ی ایتالیایی این شخصیت هم مجبور شود بار دیگر در استودیو حاضر و به صداپیشگی آن مشغول شود.

اولین‌بار در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 بود که متوجه حضور کیانو ریوز در بازی شدیم؛ جایی که در ابتدا او را در قالب شخصیت جانی سیلورهند در تریلر سایبرپانک دیدیم و سپس خود این بازیگر هم در کنفرانس حاضر شد که این موضوع اتفاقات جالبی به‌همراه داشت. از جمله یکی از حاضران در سالن که با دیدن ریوز فریاد زد: «تو نفس‌گیری!» و موقعیتی خنده‌دار ایجاد کرد که حتی باعث شد یک نسخه‌ی کالکتور از بازی هم توسط مسئولان استودیو به‌عنوان هدیه‌ای برای او در نظر گرفته شود.

Cyberpunk 2077

سایبرپانک 2077 اولین حضور کیانو ریوز در دنیای بازی نیست و پیش از این هم او را در قالب شخصیت‌های سینمایی مختلفی در بازی‌هایی چون Bill & Ted's Excellent Video Game Adventure برای NES و بازی‌های Constantine و The Matrix: Path of Neo برای پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و کامپیوتر دیده بودیم. ولی این‌بار او را با شکل و شمایل اوریجینال و متفاوتی ملاقات می‌کنیم و به‌نظر می‌رسد جانی سیلورهند پتانسیل تبدیل شدن به یکی از شخصیت‌های محبوب این سال‌ها را داشته باشد.

بازی سایبرپانک 2077 آخرین ماه‌های تولید خود را پشت سر می‌گذارد و در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و نسخه‌ای از آن هم برای گوگل استیدیا در نظر گرفته شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده