نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

لودینگ ۷۱: نید فور اسپید، بلیزکان ۲۰۱۹ و شخصیت‌های دنیای ماریو

در هفتاد و یکمین قسمت از برنامه لودینگ، از بهترین بازی‌های نید فور اسپید می‌گوییم، سری می‌زنیم به مراسم بلیزکان ۲۰۱۹ و شخصیت‌های مهم دنیای ماریو را معرفی می‌کنیم.

اواخر هفته گذشته، بلیزارد طبق سنت هر ساله خود نمایشگاه اختصاصی‌اش با نام بلیزکان را برگزار کرد. در خلال Blizzcon 2019، اخبار بسیار مهمی منتشر شدند که در میان آنها می‌توانیم به معرفی رسمی Diablo 4 و Overwatch 2 اشاره کنیم. به دلیل اهمیت این مراسم و معرفی‌هایی که در آن صورت گرفت، در لودینگ ۷۱ سری زدیم به بلیزکان و رویدادهای مختلف مراسم امسال را بازگو کرده‌ایم.

دیگر زمان زیادی تا انتشار بازی Need for Speed Heat باقی نمانده است و جمعه همین هفته می‌توانیم به تجربه جدیدترین قسمت از این مجموعه محبوب بنشینیم. به دلیل اهمیت مجموعه نید فور اسپید و خاطرات فراموش نشدنی‌ای که برایمان رقم زده،‌ تصمیم گرفتیم تاپ فایو لودینگ این هفته را به مجموعه NFS اختصاص دهیم و در آیتمی اختصاصی، پنج نسخه از بهترین بازی‌های این مجموعه را از نگاه زومجی رتبه‌بندی کرده‌ایم. اما لودینگ این هفته یک آیتم مخصوص در رابطه با قلمرو پادشاهی قارچ (!) نیز دارد. به مناسبت عرضه بازی Luigi's Mansion 3 و نزدیک شدن به عرضه بازی ماریو و سونیک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تصمیم گرفتیم در پرونده این هفته لودینگ، به سراغ قلمرو پادشاهی قارچ‌ها برویم و در آیتمی مفصل،‌ در رابطه با شخصیت‌های مهم دنیای خلق شده توسط شیگرو میاموتو و ارتباط‌ آنها با همدیگر حرف بزنیم.

اما لودینگ این هفته مانند همیشه بخش‌های ثابت خود را نیز دارد. در بخش دماسنج به زمین و زمان گیر داده‌ایم، در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و در رابطه با بازی‌های زیادی که قرار است طی هفت روز آینده منتشر شوند حرف زده‌ایم و در بخش از زومجی بپرسید نیز به دو سوال متداول پاسخ داده‌ایم. با لودینگ ۷۱ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده