// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

حساب کاربری بازیکن حرفه‌ای Fortnite به‌ دلیل استفاده از Aimbot مسدود شد

حساب کاربری فورتنایت فیز جارویس، یوتیوبر و بازیکن حرفه‌ای فورتنایت، به‌دلیل استفاده از Aimbot در یکی از ویدیوهای خود، برای همیشه مسدود شد. 

فیز جارویس (Faze Jarvis) یکی از بازیکنان حرفه‌ای فورتنایت است که بیش از یک سال است که مشغول بازی کردن بوده و نزدیک به دو میلیون نفر هم حساب کاربری یوتیوب او را دنبال می‌کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) حساب کاربری Fortnite وی به‌صورت دائم مسدود شده است. در ادامه مشخص شده است که دلیل این کار هم این بوده که جارویس از ابزار تقلب Aimbot در حالت تک‌نفره فورتنایت استفاده کرده است.

نکته‌ی جالب این است که وی یک ویدیو مونتاژ شده با محوریت استفاده از Aimbot را در حساب کاربری یوتیوب خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد او در بازی‌های متعددی از Aimbot استفاده کرده است و بدون هیچ تلاشی، تمامی بازیکنان را از بین می‌برد. البته در ادامه این ویدیو پاک شده است، اما می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید.

در ادامه و پس از مسدود شدن حساب کاربری فیز جارویس در بازی Fortnite، وی ویدیو جدیدی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در جریان آن، وی از کاربران و دنبال کنندگان خود معذرت خواهی کرده است و اعلام کرده که وی از روی ناآگاهی به قوانین کامیونیتی فورتنایت و EULA (توافقنامه کاربری) این کار را انجام داده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

من اصلا به ذهنم خطور نکرد که امکان دارد برای استفاده از کد تقلب برای ویدیوهای ضبط شده، برای همیشه مسدود شوم. من باید بیشتر به قوانین کامیونیتی فورتنایت توجه می‌کردم.

قوانین کامیونیتی فورتنایت و EULA هر دو می‌گویند که استفاده از کد تقلب و مواردی که باعث نقض قوانین شود، می‌تواند باعث مسدود شدن دائم حساب کاربری شخص مورد نظر شود. همچنین سخنگوی اپیک گیمز (Epic Games) در گفت‌وگوی خود با پالیگان گفته است:

ما یک سیاست خاص برای استفاده از کد تقلب داریم. زمانی‌که بازیکنان از Aimbot یا سایر ابزار تقلب استفاده می‌کنند تا یک برتری ناعادلانه نسبت‌به بقیه پیدا کنند، باعث از بین رفتن تجربه برابر برای سایر بازیکنان می‌شوند؛ زیرا آن‌ها به‌صورت عادلانه مشغول تجربه فورتنایت هستند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده