// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴

دنباله Horizon Zero Dawn ظاهرا در دست ساخت است

باتوجه‌به فهرست شغلی مورد نیاز استودیو گوریلا گیمز، آن‌ها به‌دنبال جذب نیرو برای توسعه دنباله Horizon Zero Dawn هستند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۷ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست از نظر تبلیغاتی و هم از نظر منتقدان، عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. ازاین‌رو طبیعی است که روزی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازنده هورایزن زیرو داون، به‌دنبال ساخت دنباله این بازی برود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، گوریلا گیمز به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده است که در آن به‌دنبال نیروهای مختلف هستند. در فهرست شغلی گوریلا گیمز آمده است که مسئولین این استودیو به‌‌دنبال برنامه‌نویس، آرتیست و انیماتور هستند. در این فهرست شغلی به‌طور مستقیم اسمی از نسخه دوم Horizon Zero Dawn آورده نشده است، اما مواردی ذکر شده که به هورایزن زیرو داون اشاره دارند. در توضیحات مربوط‌به شغل هنرمند فنی پوشش گیاهی آمده است:

در گوریلا گیمز، چهار تیم برای طراحی محیط‌های هورایزن درنظر گرفته شده است. یکی از این تیم‌ها وظیفه دارد پوشش گیاهی‌های باشکوه و چشم‌نوازی را طراحی کند. ما این مدل‌های سه‌بعدی را از پایه طراحی می‌کنیم؛ ازاین‌رو تیم طراح ما می‌تواند جهانی را به‌وجود بیاورد که با بنچمارک‌های گرافیکی این صنعت مطابقت داشته باشد.

همانطور که در توضیحات آمده است، آن‌ها روی یک بازی مرتبط با هورایزن کار می‌کنند و به احتمال زیاد، مشغول طراحی ساختار اولیه نسخه دوم یا یک دنباله برای Horizon Zero Dawn هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده