نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بتای نسخه جدید برنامه Battle.net منتشر شد

نسخه‌ی بتای لانچر جدید شرکت بلیزارد یعنی Battle.net با تغییراتی در زمینه‌ی رابط کاربری منتشر شد. 

در کنار اخبار متعددی که در رویداد بلیزکان امسال مانند معرفی بازی Overwatch 2 و Diablo 4 منتتشر شدند، شرکت بلیزارد از نسخه‌ی جدید لانچر خود به نام Battle.net نیز رونمایی کرد. طبق آخرین اخبار بازی، این نسخه شامل بهبود‌هایی در رابط کاربری برنامه می‌شود. 

بزرگ‌ترین و قابل ذکر‌ترین تغییر صورت گرفته در نسخه‌ی جدید، در بخش انتخاب بازی‌ها صورت گرفته است که اکنون توسط آیکون‌هایی در یک خط افقی به نمایش در می‌آیند. این تغییر باعث شده است که فضای عمودی بیشتری برای فهرست دوستان و منوی جزئیات بازی‌های مختلف در اختیار کاربران قرار گیرد. بنابر اعلام بلیزارد، تغییرات صورت گرفته همگی برگرفته از بازخوردی هستند که کاربران برای این شرکت ارسال کرده‌اند. همچنین رابط کاربری اکنون به‌روزرسانی‌ها و نکات برجسته‌ی اخیر بازی‌های جدید را نیز نشان می‌دهد. 

نسخه‌ی بتا در اختیار کاربرانی قرار خواهد گرفت که برای آزمایش به‌روزرسانی‌های بتل نت اقدام کرده باشند. اگر شما نیز می‌خواهید بخشی از این جامعه باشید، می‌توانید در قسمت تنظیمات برنامه برای این‌ کار اقدام کنید. 

این خبر در کنار رونمایی بلیزارد از پروژه‌های گوناگون برای سری‌های بزرگ خود منتشر شد. این رونمایی‌ها شامل معرفی بازی Overwatch 2 که دارای بخش داستانی و شخصیت‌های بازطراحی شده است، می‌شود. همچنین بازی مورد انتظار Diablo 4 نیز بالاخره معرفی شد (که بلیزارد اعلام کرد به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهد داشت) و در کنار آن، بسته‌های الحاقی جدید برای بازی‌های World of Warcraft و Hearthstone نیز رونمایی شدند. جی آلن براک،‌ ريیس بلیزارد در لحظاتی از شروع رویداد بلیزکان به پرداختن به اختلافات اخیر و اعتراضات هنگ کنگ پرداخت. 

نظر شما راجع به تغییرات صورت گرفته در نسخه‌ی جدید Battle.net چیست؟ آیا انتظار تغییرات بیشتری را داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده