نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mafia’s Secret's؛ مبارزه با باند مافیا

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی Mafia’s Secret's رفتیم که شما در آن باید به شخصیت اصلی کمک کنید تا با باند مافیایی مبارزه کند و پیروز شود.

بازی Mafia's Secret's یکی از آن دسته بازی موبایل‌هایی محسوب می‌شود که با ساختار ساده و البته بسیار جذاب خود، شما را به سمت خود جذب و تا ساعت‌ها شما را در خود غرق می‌کند. بازی اندروید و آیفون Mafia's Secret's، یک بازی اکشن محسوب می‌شود که حول محور شخصیت اصلی آن می‌چرخد. این شخصیت تمام اعضای خانواده و دوستانش را به خاطر باندهای مافیایی از دست داده است. این خلافکاران همچنین تمام کسب و کار او را هم از بین بردند و مشکلات زیادی را برای او به وجود آوردند. حال شما باید به این شخصیت کمک کنید تا تمام چیزهایی را که از دست داده، دوباره بازگرداند. البته حسابی حواس خود را جمع کنید؛ زیرا دشمن بسیار باهوش و زیرک است.

Mafia’s Secrets

بازی موبایل Mafia's Secret's کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۰ مگابایت دارد. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام اندره ناوموو ساخته شده است. این بازی‌ساز در کنار این بازی جذاب، ساخت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های دیگری مانند: سری بازی Find the differences ،Jumpy Jumping - Endless game ،Find 5 Things ،Chop the wood و غیره را هم در رزومه کاری خود داشته است. لازم به ذکر است که این بازی موبایل با درجه سنی PEGI 16 منتشر شده است و برای افراد بالای ۱۶ سال مناسب محسوب می‌شود. بازی اندروید Mafia's Secret's سبک بسیار جدیدی دارد که شما شبیه آن را اصلا ندیده‌اید. شما در این بازی می‌بایست با خطرناک‌ترین و قدرتمندترین گروه مافیایی مبارزه کنید.

این بازی موسیقی جذابی دارد که هیجان ماجرا را چند برابر می‌کند

شما در این بازی و به واسطه داستان بامزه آن، می‌توانید در مراحل مختلف به مکان‌های جذاب و بسیار زیبا سفر کنید؛ مکان‌هایی که با سبکی منحصربه‌فرد نقاشی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به طراحی و گرافیک بسیار زیبا، گیم پلی و کنترل راحت، سیستم بسیار خوب ارتقاء سلاح‌ها و سلامت و همچنین مراحل بسیار جذاب و هیجان‌انگیز اشاره کرد. شما در این بازی با افراد مختلفی روبه‌رو می‌شوید که باید آنها را شکست دهید و جلوتر بروید؛ افرادی که به مرور زمان قوی‌تر و خطرناک‌تر می‌شوند. در حین مسیر، بازی مدام به شما دسته پول می‌دهد که بتوانید با آن برای خود سلاح‌های بهتر تهیه کنید و قدرت بیشتری به دست بیاورید. علاوه‌بر این، شما اصلا نگران میزان سلامت و جان خود نباشید؛ زیرا به هر میزان که مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، به همان نسبت هم بازی به شما کیت پزشکی می‌دهد تا خود را درمان کنید. البته حواستان باشد که حتما از آن استفاده کنید.

Mafia’s Secrets

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Mafia's Secret's هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Mafia's Secret's در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Mafia's Secret's


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده