نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

شخصیت‌ های جدیدی احتمالا در فصل چهارم Stranger Things حضور پیدا کنند

براساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که قرار است در فصل چهارم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) چهار شخصیت جدید (سه نوجوان و یک بزرگسال) وارد داستان شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که در فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) ما شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی هستیم. براساس گزارشی که سایت خبری تی وی لاین منتشر کرده، منابع معتبر به‌تازگی تایید کردند که خالقان سریال اتفاقات ناآشنا یعنی برادران دافر، به دنبال استخدام چهار بازیگر مرد هستند. به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند تا هرچه زودتر بازیگران نقش‌های مکمل این مجموعه را پیدا کنند. اینگونه گفته شده که سه تن از این بازیگران قرار است نوجوان باشند و یکی دیگر از آنها هم بزرگسال خواهد بود. این منبع، این سه شخصیت نوجوان را با القاب «Metalhead»، «Entitled jock» و همزاد شخصیت «معتاد» فیلم Fast Times at Ridgemont High یعنی جف اسپیکولی توصیف کرده است. این در حالی است که گفته شده که عضو بزرگسال این گروه، دارای خصوصیاتی است که نشان می‌دهد او، در داستان جدیدی حضور دارد که قرار است خارج از شهر هاوکینز، ایندیانا رخ دهد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل سوم سریال اتفاقات ناآشنا را برای شما فاش کند.

.

.

.

با توجه به موقعیت مکانی بسیار دوری که در این داستان وجود دارد، این احتمال نیز وجود دارد که این شخصیت بزرگسال، نوعی ارتباط با سرنوشت رئیس پلیس جیم هاپر داشته باشد. زیرا در صحنه‌های پس از تیتراژ فصل سوم سریال Stranger Things اشاره‌هایی به این شد که احتمالا شخصیت محبوب این مجموعه، دستگیر و به درون یکی از زندان‌های خارجی افتاده باشد. اگر این تصور درست باشد، یعنی این شخصیت محبوب از آن انفجاری که توسط روسی‌ها به وجود آمده بود، جان سالم به در برده است و باری دیگر می‌تواند در کنار شخصیت‌های دیگر قرار بگیرد.

پایان اسپویل

با این حال، نماینده شبکه نتفلیکس از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرد. از آنجایی که تولیدات و فیلمبرداری فصل جدید هنوز آغاز نشده، این احتمال هم وجود دارد که تغییراتی در این شخصیت‌های جدید به وجود بیاید یا حتی به طور کل پیش از شروع فیلمبرداری از داستان حذف شوند. انتظار نمی‌رود که ساخت فصل چهارم این مجموعه محبوب شبکه نت فلیکس، تا ماه آگوست سال آینده به پایان برسد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که قسمت‌های جدید، حدودا تا بعد از تابستان سال ۲۰۲۰ پخش نخواهند شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده