// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اطلاعات بیشتری از Dragon Age 4 به‌زودی منتشر می‌شود

به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی Dragon Age، استودیو بایوور در ۱۳ آذر ماه یک رویدادی را ترتیب داده است که به احتمال زیاد، اخبار جدیدی از Dragon Age 4 منتشر می‌شود.

۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) سالگرد ۱۰ سالگی سری Dragon Age بود و ۱۰ سال پیش، اولین نسخه از این مجموعه با نام Dragon Age: Origins روانه بازار شد و توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. جدیدترین نسخه از این مجموعه در جریان جوایز بازی ۲۰۱۸ معرفی شد، اما دیگر خبر یا نمایش جدیدی از این بازی در دسترس قرار نگرفته است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد در آذر ماه، اخبار تازه‌ای حول Dragon Age 4 منتشر خواهد شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بایوور (BioWare)، ضمن تبریک گفتن ۱۰ سالگی دراگون ایج، اعلام کرده که در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) یک مهمانی به‌مناسبت تولد ۱۰ سالگی Dragon Age برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند در این مهمانی حضور پیدا کنند. نکته‌ی جالب، این است که بایوور در انتهای توییت اعلام کرده که شما را در روز Dragon 4ge خواهیم دید. وجود رقم چهار به‌جای حرف A می‌تواند به نسخه چهارم و منتشر شدن اخبار بیشتر حول این بازی اشاره داشته باشد.

ازطرفی هشت روز پس از این مهمانی (۲۱ آذر ماه) رویداد جوایز بازی سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود. ازاین‌رو احتمال دارد در روز مهمانی یک تیز جدید را مشاهده کنیم و اطلاعات تکمیلی به رویداد هفته بعد منتقل شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بایوور در ماه آینده چه محتویاتی را برای علاقه‌مندان به سری Dragon Age تدارک دیده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده