نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵

حضور رنفری در تصاویر جدید سریال ویچر

به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال The Witcher منتشر شده که علاوه‌بر حضور گرالت، سیری و ینیفر، در این تصاویر شاهد حضور شخصیت رنفری نیز هستیم.

هفته گذشته بود که سرانجام شبکه نت فلیکس دومین تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر وعده یک اقتباس با کیفیت بالا از رمان‌های محبوب و پر فروش فانتزی اندری ساپکوفسکی را به طرفداران داد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل اول سریال ویچر قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی و فوق العاده مورد انتظار منتشر شده است. در تصاویر جدید منتشر شده از سریال The Witcher شاهد تلاش گرالت با بازی هنری کویل برای متوقف کردن رنفری با بازی اما اپلتون، هستیم و در دیگر تصاویر نیز سیری با بازی فریا آلن و ینیفر با بازی آنیا چالوترا، دیده می‌شوند. در یک تصویر ینیفر در حال دفاع از یک زن و کودک قابل مشاهده است و در یک تصویر نیز شاهد پشت صحنه فیلمبرداری سریال ویچر در بیابان هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۷ تصویر را مشاهده کنید:

سریال The Witcher

سریال The Witcher

سریال The Witcher

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. همچنین طی روزهای گذشته نیز تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی منتشر شده که شما در اینجا و اینجا می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. 

ضمنا از هم‌اکنون صحبت در مورد تمدید سریال The Witcher برای فصل دوم نیز شنیده می‌شود که هنوز نتفلیکس واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. پیش از این هیسریش وعده داده بود که این سریال ممکن است تا ۷ فصل نیز ساخته و منتشر شود. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده