// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

تیم FunPlus Phoenix به فینال مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends راه یافت

بعد از برگزار شدن اولین بازی نیمه‌نهایی بین تیم‌های Invictus Gaming و FunPlus Phoenix اولین تیم راه یافته به فینال مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends مشخص شد.

روز گذشته اولین بازی نیمه‌نهایی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends پیگیری شد. این بازی که بین دو نماینده چینی یعنی تیم‌های Invictus Gaming و FunPlus Phoenix پیگیری شد از جذابیت‌های زیادی برخوردار بود. با اینکه تیم IG سال گذشته به عنوان قهرمانی مسابقات Worlds 2018 دست یافته بود، ولی امسال نتوانست به عنوان سید اول LPL راهی مرحله اصلی مسابقات شود. از طرفی تیم FunPlus Phoenix که سید اول لیگ LPL است بایستی در بازی نیمه‌نهایی با تیم IG روبه‌رو می‌شد. بازی‌ای که باعث در هم کوبیده شدن مدافع قهرمانی مسابقات شد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی در فرمت best-of-three و به میزبانی اسپانیا پیگیری می‌شوند. در اولین بازی این مرحله شاهد شروع خوب تیم FunPlus Phoenix بودیم که در اولین راند توانست بازی را در کمتر از ۳۰ دقیقه به پایان برساند. ولی در بازی دوم تیم IG با طولانی‌تر شدن بازی توانست امتیاز لازم برای کشیده شدن نتیجه به بازی راند‌های بیشتر را کسب کند. با این حال تیم FunPlus Phoenix در دو بازی بعدی که به مدت ۲۵ و ۳۵ دقیقه به طول انجامیدند نتیجه نهایی ۳:۱ را کسب کرد و به عنوان پیروز میدان راهی مرحله بعدی شد. در این بازی Tian به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) انتخاب شد. علاقه‌مندان به دیدن بازی بین تیم‌های IG و FPX می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

با مشخص شدن اولین تیم راه‌یافته به فینال مسابقات Worlds 2019 بازی LoL بایستی منتظر ماند تا نتیجه مسابقه امروز تیم‌های G2 Esports و SK Telecom T1 مشخص شود. دومین بازی نیمه‌نهایی بین نمایندگان شرق و غرب برگزار می‌شود و در صورتی که تیم G2 از دور مسابقات حذف شود، شاهد فینالی کاملا شرقی خواهیم بود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال Riotgames در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده