// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

قبل از عرضه بازی Overwatch 2 و قهرمان Sojourn یک شخصیت دیگر به اورواچ اضافه خواهد شد

جف کپلن در جریان مصاحبه خود در بلیزکان ۲۰۱۹، اعلام کرده که برای عرضه یک قهرمان دیگر برای Overwatch قبل از عرضه Overwatch 2 برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در جریان نمایشگاه بلیزکان 2019، مشخص شد که Sojourn نام اولین قهرمانی است که در دسترس کاربران بازی Overwatch 2 قرار می‌گیرد. با اینکه اطلاعاتی از مهارت‌های او در دسترس نیست، اما از نظر داستانی، Sojourn یکی از کاپیتان‌های تیم اورواچ به‌حساب می‌آید. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جف کپلن، کارگردان اورواچ، در مصاحبه خود با VG247 در بلیزکان ۲۰۱۹، اعلام کرده که آن‌ها برای عرضه یک قهرمان دیگر قبل از عرضه اورواچ 2 و قهرمان Sojourn، برنامه‌ریزی کرده‌اند. جف کپلن دراین‌باره می‌گوید:

برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حداقل یک قهرمان قبل از عرضه Overwatch 2، در دسترس کاربران قرار بگیرد. Sojourn قهرمانی است که ما او را برای Overwatch 2 تایید کردیم و می‌دانید که او به این زودی‌ها در دسترس قرار نمی‌گیرد. 

زمانی‌که صحبت از این می‌شود که کدام قهرمان جدید برای کاربران عرضه خواهد شد، اکو قهرمانی است که عرضه آن در آینده نزدیک دور از انتظار نیست. در جریان تریلر داستانی اخیر Overwatch که قبل از معرفی نسخه دوم منتشر شد، اکو را دیدیم که McCree او را برای پاسخ به پیام وینستون، به تیم اورواچ فرستاد. ازاین‌رو اگر سوجورن برای اورواچ 2 درنظر گرفته شده است، اکو قهرمانی است که آن‌ها برای Overwatch عرضه خواهند کرد. البته ویژگی‌های جدیدی هم قرار است به Overwatch اضافه شود. ازاین‌رو به‌زودی شاهد سیستم انتظار جدیدی خواهیم بود که به سرورهای آزمایشی اورواچ اضافه می‌شود.

سیستم انتظار جدیدی را طراحی کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد زمانی‌که در حال انتظار هستید، در صف سایر حالت‌های بازی قرار بگیرید. برای مثال حالت جدید Deathmatch را داریم؛ ازاین‌رو می‌توانید زمانی‌که در انتظار بارگذاری نقشه بازی هستید، در صف انتظار پیوستن به حالت Deathmatch قرار بگیرید. همچنین می‌توانید ازطریق تیم خود وارد Training Room شوید و تمرین کنید. ضمنا می‌توانید وارد بخش بازی‌های شخصی‌سازی شده و ورکشاپ هم شوید. به‌عبارتی، زمانی‌که در صف انتظار برای پیوستن به یک حالت قرار گرفته‌اید، می‌توانید به تمامی بخش‌های بازی سر بزنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که مخاطبان خود را فراموش کنیم.

بازی Overwatch 2 تاریخ عرضه خاصی ندارد، اما برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده