نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کریستین بیل از یک مسابقه عالی در ویدیو جدید فیلم Ford v Ferrari می‌گوید

ویدیوی جدیدی از فیلم Ford v Ferrari منتشر شده که در آن شاهد صحبت کن مایلز با پسرش در مورد یک دور مسابقه‌ای هستیم.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم Ford v Ferrari (فورد علیه فراری) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و این فیلم تا به امروز در چند جشنواره مختلف به نمایش درآمده و توانسته نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این ویدیو که اخیرا شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی آن را منتشر کرده، شاهد حضور کن مایلز با بازی کریستین بیل، هستیم که در حال صحبت با پسرش در یک پیست مسابقه اتومبیلرانی است. در طول ویدیو مایلز به پسرش در مورد یک دور مسابقه‌ای عالی و بی‌نقص می‌گوید و به نکاتی اشاره می‌کند که بسیاری از رانندگان به آن بی‌توجه هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Ford vs Ferrari در سال ۱۹۶۶ و مسابقه جهانی اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته لمانز که در شهر لومان فرانسه برگزار می‌شد، جریان دارد که در آن داستان یک تیم بااستعداد از طراحان و مهندسان آمریکایی به رهبری کارول شلبی را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا اتومبیلی را طراحی کنند که در این مسابقه اتومبیل شرکت فراری را شکست دهد. کریستین بیل، مت دیمون در نقش کارول شلبی، کترینا بلف، نوآ جوپ، جان برنتال، جی‌جی فیلد، جاش لوکاس، تریسی لتس و بنجامین ریگبی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ford v Ferrari حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Ford v Ferrari برای اکران در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) برنامه ریزی شده است. جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان) و فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فورد علیه فراری بر عهده جیمز منگولد، باتر ورث، جان هنری باتر ورث و جیسون کلر، بوده است.


منبع Yahoo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده