// جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته اول آذر 1398 برای اندروید

در اولین هفته آذر ماه ۹۸، مینیون‌ها و برج‌های آن‌ها را نابود کنید، در نقش سایتاما قرار گیرید و یک رانر بی‌انتهای جدید را تجربه کنید.

در هفته اول آذر ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون One-Punch Man: Road to Hero را داشتیم که بازیکنان را در نقش سایتاما و در جریان ماجراجویی‌های این قهرمان قرار می‌دهد. همچنین بازی هک‌انداسلش Shadow of Death 2 را داشتیم که در آن می‌توانید با قرار گرفتن در نقش ماکسیمویس، به مبارزه با شیاطین و هیولاها بروید.

Minion Valley : Idle Strategy

Minion Valley : Idle Strategy

برای معرفی اولین بازی هفته به سراغ یک اثر فانتزی بامزه از استودیو Creative Logics رفته‌ایم. Minion Valley : Idle Strategy یک بازی رایگان است که باید درون دره‌های منحصربه‌فرد آن گشت‌وگذار کنید و با باس‌هایی با میلیون‌ها مینیون مبارزه کنید. مکانیزم گیم‌پلی این بازی به‌صورت کارتی است و شما باید همان ابتدا با انتخاب برترین کارت‌های ممکن، دک مخصوص خود را بسازید. بازی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با انداختن تاس‌های مختلف، جعبه‌ها و سلاح‌های متنوع را دریافت کنید. بااین‌حال سازندگان ادعا می‌کنند که Minion Valley : Idle Strategy شبیه به هیچ‌کدام از بازی‌های سنتی کارتی نیست و گیم‌پلی نوآورانه را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی شما باید کارخانه‌های گسترده را مدیریت کنید، برج‌های بزرگ و قوی را از بین ببرید و همزمان منابع خود را مدیریت کنید. در این بازی ۱۰ دره پنهان برای کشف کردن، ۱۰ ٰباس بزرگ برای شکست‌دادن و میلیون‌های مینیون برای مبارزه کردن وجود دارد. هدف اصلی شما نابود کردن برج‌های دشمن است. برج‌هایی که تعداد آن‌ها به بیش از ۳۰۰ عدد می‌رسد و می‌تواند حسابی شما را سرگرم نگه دارد. این بازی سرگرم‌کننده نیازی به اینترنت ندارد، اما شما می‌توانید با اتصال به اینترنت رتبه‌ خود را رده‌بندی جهانی بهبود بخشید. اگر قصد دارید یک بازی متفاوت را تجربه کنید، Minion Valley : Idle Strategy انتخاب شما است.

دانلود بازی Minion Valley : Idle Strategy

One-Punch Man: Road to Hero

One-Punch Man: Road to Hero

اگر از دوست‌داران انیمه و مانگا هستید و همزمان به تجربه بازی‌های موبایل علاقه دارید، پس احتمالا نام استودیو باندای نامکو به گوش‌تان خورده است. این استودیوی خوش‌نام ژاپنی چندسالی است که با ساخت بازی‌های نسخه موبایل انیمه‌های معروف دوباره نام خود را برسر زبان‌های طرفداران این سبک انداخته است. حال این استودیو به سراغ انیمه One-Punch Man و شخصیت سایتاما رفته‌اند. در بازی One-Punch Man: Road to Hero هیولاها به جهان انسان‌ها حمله کرده‌اند و سایتاما که با تمرینات سرسخت و طاقت‌فرسا به یک قهرمان تبدیل شده است، باید در مقابل آن‌ها قرار گیرد. سیستم مبارزات بازی به‌صورت تیمی است و در ابتدای بازی شما باید تیم خود را که ابتدا از سه قهرمان تشکیل می‌شود، ایجاد کنید. برای استفاده از دیگر شخصیت‌ها شما باید کارت آن‌ها را به‌دست بیاورید و تیم خود را گسترش دهید. ساختار بازی بدین شکل است که با شروع هر مرحله داستانی، یک مأموریت پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ مأموریت‌هایی که شامل نجات انسان‌ها و ازبین‌بردن هیولاهای مختلف می‌شود. مبارزات بازی به‌صورت نوبتی هستند و اعضای تیم شما و حریف به‌صورت خودکار با یکدیگر وارد نبرد می‌شوند. شما همچنین می‌توانید با کسب امتیاز و آیتم‌های مختلف، توانایی‌های قهرمان‌های خود را ارتقا دهید. بازی اندروید و آیفون One-Punch Man: Road to Hero اثری سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان انیمه‌های ژاپنی است که هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی One-Punch Man: Road to Hero

Overdox

Overdox

Overdox اثری آنلاین و رایگان از استودیو Haegin است که سعی می‌کند تجربه‌ای متفاوت از سبک بتل رویال را پیش روی بازیکنان قرار دهد. بازیکنان در بازی Overdox در یک رقابت ۱۲ نفره بتل‌رویال پیش روی هم قرار می‌گیرند. در این بازی هیچ‌گونه سلاحی دوربردی وجود ندارد و بازیکنان باید با استفاده از شمشیر، نیزه، تبر و سایر سلاح‌های Melee به مبارزه با یکدیگر بپردازند. دوربین بازی به‌صورت ایزومتریک است و به بازیکنان اجازه می‌دهد اِشراف بیشتری به محیط اطراف داشته باشند. سازندگان بین میزان آسیب‌رسانی سلاح‌های بازی به‌خوبی توازن برقرار کرده‌اند و هیچ سلاحی نسبت به دیگری کاملا برتر نیست. همچنین هر شخصیت بازی، سلاح، پوشش و مهارت‌های مخصوص به‌خود را دارد و شما می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنید. از دیگر موارد مهم گیم‌پلی بازی، خوب دفاع کردن است. همانند دیگر بازی های بتل رویال با گذشت زمان دایره بازی کوچک‌تر می‌شود و اگر شما خارج از آن بمانید، کشته خواهید شد. این نکته را هم درنظر داشته باشید که علاوه‌بر شما و ۱۱ بازیکن دیگر، ربات‌های مختلفی هم در میدان مبارزه وجود دارند که قصد آن‌ها ازبین‌بردن شما است. با قهرمان شدن در رقابت‌های مختلف امتیاز و رتبه شما بالاتر می‌رود و به شما این اجازه داده می‌شود که با بازیکنان قوی‌تر به رقابت بپردازید. اگر قصد دارد درکنار آثار بتل‌رویال زیاد موجود، بازی متفاوتی را تجربه کنید، Overdox را از دست ندهید.

دانلود بازی Overdox

Shadow of Death 2

Shadow of Death 2

بازی بعدی اثری هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده در سبک هک‌اند‌اسلش است که به‌تازگی به گوشی‌های موبایل راه پیدا کرده است. در بازی Shadow of Death 2 - Shadow Fighting Game، ساخته استودیو Bravestars Games، شما در نقش ماکسیموس قرار می‌گیرید و باید شیاطین و هیولاهای پیش روی خود را از بین ببرید. بخش داستانی بازی دقیقا از پایان نسخه اول ادامه پیدا می‌کند و از همان ابتدا شما را درگیر داستان خود می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت نقاشی و دوبعدی است. به‌صورتی‌که سازندگان برای به‌تصویر کشیدن ظلم و ستم از رنگ‌های تاریک و خون‌های قرمز رنگ‌ استفاده کرده‌اند. درخصوص سیستم کنترلی بازی هم بازیکنان باید با دکمه‌ها و آنالوگ مجازی حرکات شخصیت اصلی را کنترل کنند. علاوه‌بر دکمه‌هایی برای جاخالی دادن و پریدن، دو مهارت مختلف هم در سمت راست صفحه‌نمایش قرار داده شده است تا به‌وسیله آن‌ها در شرایط حساس از پس دشمنان خود بربیایید. در ابتدای بازی دشمنان بازی اندک هستند و با پیش‌روی در مراحل، تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود و شما را با چالشی اساسی روبه‌رو می‌کنند. شما همچنین می‌توانید با انجام مراحل مختلف و کسب رکوردهای بهتر، از نظر ظاهری شخصیت ماکسیموس را شخصی‌سازی کنید. Shadow of Death 2 را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Shadow of Death 2

WIND Runner Adventure

WIND Runner Adventure

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر رانینگ بی‌انتها از استودیو Joyman Co اختصاص داده‌ایم. WIND Runner Adventure یک بازی آرکید رانینگ است که شما را در نقش یک دختر جنگجو قرار می‌دهد که باید با اتکا به مهارت‌های خود، اشیای باارزش دزدیده شده را پس بگیرد. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما در طول مسیر تنها باید پرش کنید. طراحی پلتفرم‌های بازی به‌صورتی است که برای پشت‌سر گذاشتن همه آن‌ها پرش خود را زمان‌بندی کنید و مواظب باشید که از بین نروید. با پیش‌روی در بازی و افزایش سرعت گیم‌پلی، شما هم باید سرعت‌عمل خود را افزایش دهید تا بتوانید از پس موانع بربیایید. تیم سازنده آیتم‌های مختلفی هم برای بازیکنان طراحی کرده است که بعضی از آن‌ها روند کسب ستاره‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. ستاره‌ها مواردی هستند که حکم پول داخل بازی را دارند و می‌توانید با استفاده آن‌ها کاراکتر خود را ارتقا دهید. شما در بازی WIND Runner Adventure می‌توانید با ارتقای شخصیت اصلی به آیتم‌های تزئینی هم دسترسی پیدا کنید. به‌صورتی‌که با ارتقای سطح خود قادر خواهید بود لباس و زره جنگی جدیدتری را برای شخصیت بازی آزاد کنید. سازندگان علاوه‌بر شخصیت اصلی، چند کاراکتر دیگر هم در بازی قرار داده‌اند که به‌مرور زمان یا با انجام پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. سازندگان در مجموع پنج محیط مختلف در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان در طول مسیر احساس یکنواختی در گیم‌پلی نداشته باشند. اگر به‌دنبال یک بازی رانینگ بی‌انتهای جدید می‌گردید، WIND Runner Adventure را به شما توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی WIND Runner Adventure

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده