نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

رامین جوادی برای فصل هشتم سریال Game of Thrones نامزد دریافت جایزه گرمی شد

رامین جوادی برای ساخت موسیقی متن فصل هشتم سریال Game of Thrones در بخش رسانه‌های‌ تصویری جوایز گرمی 2020 نامزد دریافت جایزه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نامزدهای بخش رسانه‌های‌های تصویری جوایز گرمی 2020 معرفی شدند. به‌تازگی فهرست نامزدهای جوایز گرمی 2020 اعلام شد که مانند هر سال، نامزدهای بخش رسانه‌های‌ تصویری ۶۲امین دوره گرمی نیز مشخص شده‌اند که طبق آن، رامین جوادی، آهنگساز ایرانی و برنده ۲ جایزه امی برای ساخت موسیقی متن سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، برای ساخت موسیقی متن فصل هشتم این سریال محبوب نامزد دریافت جایزه گرمی در این بخش شده است. جوادی پیش از این دوبار دیگر نیز نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود که اولین‌بار برای ساخت موسیقی متن فیلم Iron Man (آیرون من) در سال ۲۰۰۹ نامزد شد که در آن سال هانس زیمر و جیمز نیوتن هاوارد برای ساخت موسیقی متن فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) این جایزه را دریافت کردند.

هانس زیمر

در ادامه و در سال ۲۰۱۸، جوادی برای ساخت موسیقی متن فصل هفتم سریال Game of Thrones نامزد شده بود که در این رقابت از جاستین هورویتز برای ساخت موسیقی متن فیلم La La Land (لا لا لند) شکست خورد و برای دومین‌بار از رسیدن به این جایزه باز ماند و حال این سومین فرصت او برای کسب این جایزه است. علاوه‌بر جوادی، آلن سیلوستری برای فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، هیلدور گودنادوتیر برای سریال Chernobyl (چرنوبیل)، هانس زیمر برای فیلم The Lion King (شیر شاه) و مارک شیمن و اسکات ویتمن برای فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، چهار نامزد دیگر بخش رسانه‌های تصویری جوایز گرمی 2020 هستند.

همچنین ترانه The Ballad of the Lonesome Cowboy از انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، ترانه Girl in the Movies از فیلم Dumplin، ترانه I'll Never Love Again از فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است)، ترانه Spirit از فیلم The Lion King و ترانه Suspirium از فیلم Suspiria (سوسپیریا)، در بخش بهترین ترانه نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند. لازم به توضیح است که آثاری شرایط ورود در این مراسم را داشته‌اند که از اول اکتبر ۲۰۱۸ تا پایان ماه آگوست ۲۰۱۹ به‌روی پرده رفته یا اینکه از تلویزیون و سرویس‌های استریم پخش شده باشند. جوایز گرمی 2020 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۶ بهمن ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد.


منبع WinterIsComing
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده