نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اطلاعاتی از فیلم‌های آینده DC از جمله درجه سنی فیلم Suicide Squad منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از فیلم‌های در دست ساخت DC منتشر شده که در آن شاهد اطلاعاتی از پروژه‌هایی مثل سوپرمن، درجه سنی فیلم Suicide Squad و غیره هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم‌های آینده دنیای دی سی (DC) منتشر شده است که شامل پروژه‌های متعدد این مجموعه می‌شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شرکت برادران وارنر در اوایل سال جاری میلادی مایکل بی جردن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر)، را برای بازی در نقش سوپرمن در نظر گرفته و جردن حتی یک ایده را به برادران وارنر داده، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم جدید سوپرمن ممکن است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود و جردن نیز در حال حاضر تعهدی برای حضور در این پروژه ندارد. بااین حال، هنری کویل اخیرا گفته که او هنوز بازیگر نقش سوپرمن است. همچنین گفته می‌شود که عملکرد موفق فیلم Joker (جوکر) ممکن است باعث شود تا فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر شود که این موضوع هنوز قطعی نیست.

مایکل بی جردن

همچنین فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) نیز قرار است درجه سنی بزرگسال داشته باشد. گفته می‌شود که بخش‌هایی از فیلم که هارلی کویین با بازی مارگو رابی، شخصیت اصلی آن است، دوباره فیلمبرداری شده که نمایش آزمایشی آن نسبت به نمایش اولیه بسیار مثبت‌تر بوده است. مدتی پیش بود که اعلام شد گرگ برلانتی در حال ساخت سریال Green Lantern (گرین لنترن) برای شبکه HBO Max است و حال گفته می‌شود که هنوز احتمال ساخت فیلم Green Lantern Corps (سپاه گرین لنترن) وجود دارد. این فیلم ممکن است بخشی از قرارداد همکاری برادران وارنر با بد ربات و جی جی آبرامز باشد، اما صحبت‌های اولیه برای ساخت فیلم Superman نیز وجود دارد که هنوز این گفتگوها در مراحل اولیه است.

جیمز گان و Suicide Squad

ازرا میلر نیز قرار است پس از پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) به فیلم The Flash (فلش) اضافه شود و سرانجام شاهد ساخت این فیلم باشیم. کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Flash را نیز بر عهده دارد، پس از فیلم فلش قرار است روی فیلمنامه فیلم Batgirl (بت گرل) کار کند و فیلم بعدی این نویسنده خواهد بود. همچنین هنوز کارگردانی برای فیلم The Trench (ترنچ) که در واقع اسپین‌آف فیلم Aquaman (آکوامن) است، انتخاب نشده و بررسی‌ گزینه‌های مختلف توسط برادران وارنر ادامه دارد. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman 2 (آکوامن 2) از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود تا دنباله فیلم آکوامن در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) به‌روی پرده‌های سینما برود.

Aquaman

در پایان ورایتی گفت که در صورت موفقیت فیلم The Batman (بتمن)، برادران وارنر در نظر دارد تا فیلم‌هایی مستقل براساس شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم تولید و منتشر کند که این شخصیت‌ها شامل پنگوئن با بازی کالین فارل، سلینا کایل (کت‌وومن) با بازی زوئی کراویتز و ادوارد نیگما (ریدلر) با بازی پل دینو، می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده