نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷

نام سریال جدید The Walking Dead با انتشار تریلری مشخص شد

شبکه AMC با انتشار تریلری کوتاه سرانجام از نام رسمی سومین سریال دنیای مردگان متحرک رسما رونمایی کرد.

ماه مهر امسال بود که شبکه AMC اولین تریلر دومین اسپین‌آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را که در واقع سومین سریال دنیای آن محسوب می‌شود، منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش دنیای سریال و شخصیت‌های اصلی آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی این سریال رسما اعلام شده است. شبکه AMC به‌تازگی تریلر جدیدی از سریال جدید مردگان متحرک را منتشر کرده که در این تریلر مشخص می‌شود که The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای آینده) نام رسمی این سریال خواهد بود. اتفاقات سریال حدود یک دهه پس از آخر الزمان زامبی‌ها آغاز می‌شود که حال نسل جدیدی از انسان‌ها که در واقع شخصیت‌های نوجوان سریال هستند، تصمیم گرفتند تا از پناهگاه‌های امن خود خارج شوند و ماجراجویی خطرناکی در دنیای پر از زامبی را آغاز کنند. همچنین این تریلر نشان می‌دهد که با وجود گذر چند سال، هنوز جوامع انسانی در حال بازسازی هستند و زامبی‌ها مهمترین تهدید نسل بشر به حساب می‌آیند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت و علیا رویال، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Walking Dead: World Beyond حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. متیو نگرته، نویسنده ۲۳ قسمت از سریال اصلی و تهیه کننده با سابقه این مجموعه، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سومین سریال سریال The Walking Dead حضور دارد. همچنین اسکات ام گیمپل، تهیه کننده سریال نیز تصویری از نام سریال روی فیلمنامه قسمت اول آن که Brave نام دارد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

سریال The Walking Dead: World Beyond

فصل اول سریال The Walking Dead: World Beyond قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود. علاوه‌بر این، سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل ششم نیز تمدید شده است. همچنین در خبری دیگر در رابطه با دنیای مردگان متحرک، شبکه AMC در نمایشگاه کامیک کان نیویورک از تمدید سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم خبر داد و اعلام کرد که لورن کوهن، بازیگر نقش مگی نیز در طول فصل دهم این سریال محبوب باز خواهد گشت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده